معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

فریدونکنار یکی از ارکان اصلی پژوهش در مازندران است

بصیر، محمدقنبری معاون پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گردهمایی فرهنگیان فریدونکنار با اشاره به اینکه شهیدمطهری ترازوی فرهنگیان است اظهار کرد اظهار کرد: مطهری مظهر، اخلاق، خلاقیت و عدالت خواهی است و این سرمایه دیروز و امروز و آینده ما است و تمامی معلمان ترازوی جامعه خود هستند.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار جایگاه بسیار خوبی در امر تعلیم و تربیت استان و حتی کشور دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اصلی پژوهشی دانش آموزی و معلمان فریدونکنار است.

معاون پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: سال ۹۵ یکی از بهترین اقدام پژوهان کشور که در جمع بهترین های کشور قرار گرفت از شهرستان فریدونکنار بود که در میان ۷۰۰ شهر کشور توانست در رتبه برتر قرار گیرد.

قنبری یادآور شد: جشنواره رباتیک، مسابقات پژوهشی، مسابقات ورزشی و مسابقات هنری از جمله مواردی استکه دانش آموزان فریدونکناری در این رقابت ها حضور دارند و توانستند به مقام های خوبی دست پیدا کنند.

معاون پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اقدامات معلمان مازندران در ۳ سال گذشته، اظهار کرد: در حالی که در سال ۹۲ نزدیک به هزار و ۶۰۰ گزارش اقدام پژوهی ارائه شد اما هم اکنون به ۲ هزار و ۷۰۰ رسیده است که در این میان چندتا از بهترین گزارش ها به فریدونکنار اختصاص دارد.

وی گفت: ۶ انجمن علمی در سال ۹۲ در مازندران فعال بود که در حال حاضر به ۱۵ انجمن علمی افزایش پیدا کرده است.

قنبری خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ متاسفانه هیچ مدرسه پژوهش محور در مازندران وجود نداشت اما بیش از ۲۲۰ مدرسه پژوهش محور هم اکنون در مازندران وحود دارد.

معاون پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: زمینه های بسیاری در مازندران و به ویژه در فریدونکنار برای امر تعلیم و تربیت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا