تذکر ویژه پروین برای تقویت تیم ملی

علی پروین در مورد عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی روسیه اظهار داشت: بازی سوم و چهارم گفتم کار ما به بازی آخری نمی‌رسید و خیلی راحت صعود می‌کنیم من حتی گفتم که تیم ما در این مسابقات گل هم نمی‌خورد اما متاسفانه شب گذشته نمی‌دانم به خاطر بی‌انگیزگی یا چیز دیگری بود که بازیکنان بازی را شل گرفتند و ۲ گل خوردیم.

وی ادامه داد: به تاج و کی‌روش می‌گویم که نباید نیت و هدف ما فقط حضور در جام جهانی باشد بلکه باید شرایط را طوری رقم بزنیم که در جام جهانی از گروه‌مان صعود کنیم. ما هر سری که به جام جهانی رفتیم در گروه‌مان چهارم شدیم اما اینبار باید از گروه‌مان صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید تیم ملی برای جام جهانی تقویت شود. هم بازی‌های تدارکاتی زیاد و هم از لحاظ مالی و پولی باید خوب تدارک ببینیم. نباید در روسیه دست و پا بسته باشیم. مسلما با انجام بازی‌های تدارکاتی فراوان می‌توانیم با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.

پروین در مورد بازی حساس پرسپولیس مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: به نظر من پرسپولیس از این مرحله بالا می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای گذشتن از سد الاهلی باید چه برنامه‌ای داشته باشد، عنوان کرد: این مسائل دست مربی است دست من که نیست بگویم چه کار کنند ولی در مجموع معتقدم پرسپولیس به جمع ۴ تیم نهایی صعود می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برای بازی با الاهلی بهتر از کدام زوج خط حمله پرسپولیس به زمین بروند، گفت: هر۳ مهاجم پرسپولیس خوب هستند این دیگر تشخیص مربی است که چه کسی به زمین برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا