اگر منصوریان مرا بخواهد حاضرم فصل بعد بازیکن استقلال باشم

مدافع برزیلی استقلال با خبرورزشی از آن دیدار و بازی با سپاهان حرف زد.
رابسون جانواریو اگر منصوریان مرا بخواهد حاضرم فصل بعد بازیکن استقلال باشم
* قبول داری مقابل پدیده راحت برنده نشدید؟

طبیعی بود. البته ما بازی خوبی در آن دیدار ارائه كردیم. لیگ برتر است، نه لیگ محلات. همه تیم‌ها خوب هستند و پدیده هم یكی از تیم‌های سرسخت این دوره بود.

* چرا در بازی با پدیده از زمین بیرون رفتی؟

این تصمیم كادر فنی بود و من هم تابع آن هستم. هر زمان قرار باشد بیرون بروم، حتماً لازم بوده و این برای تیم خوب است. من به كار كردن برای مربی مانند منصوریان افتخار می‌كنم. نیمكت‌نشینی برای این تیم و چنین سرمربی‌ای هم برایم افتخار محسوب می‌شود.

* هدف از تعویض چه بود؟

طبیعی بود كه ما برد می‌خواستیم و دفاع كردن، دردی از تیم‌مان دوا نمی‌كرد. اتفاقاً خیلی هم خوب شد. با تهاجمی شدن نوع بازی استقلال توانستیم بازی را ببریم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم و هرطور شده، باید به رده دوم برمی‌گشتیم تا نایب‌قهرمانی را برای خودمان كنیم.

* شانس آوردید كه تراكتور باخت.

سپاهان دنبال سهمیه آسیاست و برای همین تراكتور را شكست داد. آنها می‌دانستند كه هفته آخر با ما بازی دارند و برای این می‌خواستند با امیدواری بیشتری به هفته آخر بیایند.

* استقلال، سپاهان را شكست می‌دهد؟

باید این كار را بكنیم. قطعاً بازی سختی با سپاهان داریم. یك تیم خوب و با تاكتیك كه آخرین راه برای آسیایی شدنش را برد مقابل ما می‌داند ولی ما هم در خانه با این تیم بازی داریم و می‌دانیم هواداران ما را تنها نمی‌گذارند. برای دومی باید برنده شویم.

* فكر می‌كنی در آسیا بتوانید به دور بعدی بروید؟

حتماً! فعلاً كه از گروه‌مان صعود كرده‌ایم و فقط برای صدرنشینی باید منتظر هفته آخر باشیم. در دور بعد هم، همه هم و غم‌مان رسیدن به جمع ۸ تیم برتر آسیاست. یعنی برنامه‌های‌مان را این‌گونه تنظیم كرده‌ایم.

* درباره تمدید قراردادت با استقلال حرف از ارقام نجومی برای دریافت رضایتنامه از باشگاه برزیلی‌ات مطرح است. در این‌باره توضیح می‌دهی؟

البته! اتفاقاً می‌خواستم بگویم كه همه این اعداد و ارقام درباره قرارداد من اشتباه است. من هنوز پرداختی‌های استقلال را به ‌طور كامل دریافت نكرده‌ام. هر زمان آنها را بگیرم، بعد باید بخشی از پولم را به باهیا (باشگاه برزیلی رابسون) بدهم و با آنها درباره ادامه حضورم در استقلال حرف بزنم.

* فكر می‌كنی بتوانی رضایت‌شان را بگیری؟

این به مدیران باشگاه استقلال بستگی دارد. البته كه دوست دارم با استقلال بمانم. می‌خواهم با این تیم در لیگ ایران قهرمان شوم./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا