تماس برانكو با بمب مورد نظر منصوریان!

اوج درخشش جهانبخش مقابل تراكتورسازی بود. در آن مسابقه فوق‌‌العاده حساس، صبا با سه گل حریف تبریزی خود را شكست داد. جهانبخش دو گل زد و یك پنالتی هم در آن بازی گرفت، تا بیش از گذشته دل منصوریان را ببرد.

سرمربی استقلال از فصل قبل تشنه یك وینگر چپ تخصصی بود. او خیلی تلاش كرد تا احسان حاج‌صفی را جذب كند ولی موفق نشد. تیر او برای جذب داریوش رضاییان از گسترش هم به سنگ خورد. منصوریان به همین دلیل مجبور شد از بختیار رحمانی در ابتدای فصل در پست وینگر چپ استقلال استفاده كند و در ادامه هم به بازیكنانی مثل برزای، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری در این پست بازی دهد. منصوریان در سراسر این روزها پیش خود فكر می‌كرد كه‌ كاش یك وینگر چپ تخصصی داشت.

وقتی امید جهانبخش در صبا خوش درخشید، سرمربی استقلال باور كرد مهره مورد نظر خود را پیدا كرده است. به همین دلیل خیلی زود از طریق مدیر برنامه‌های این بازیكن به او پیغام داد كه فصل آینده پیراهن استقلال را برایش كنار گذاشته است. منصوریان از مدتی قبل باب مذاكرات را باز كرد و حالا هم امیدوار است جهانبخش را به استقلال ببرد ولی به تازگی یك مشكل تازه به وجود آمده است. پرسپولیس هم جهانبخش را می‌خواهد! این مسئله تداعی‌كننده وضعیت دو باشگاه در نقل و انتقالات فصل قبل بود. منصوریان و برانكو روی بازیكنانی دست می‌گذاشتند كه در لیست یكدیگر بودند. این بار برانكو دست روی بازیكنی گذاشته كه منصوریان ابتدا خواهان جذبش بود.

منابع خبری فاش كردند سرمربی قرمزها از طریق مدیر برنامه‌های جهانبخش صحبت‌هایی با این بازیكن داشته و از او خواسته فصل آینده به پرسپولیس ملحق شود. البته برانكو در این پست وحید امیری را هم در اختیار دارد و بی‌شك در این صورت، بازی دادن به جهانبخش سخت‌تر می‌شود. بازیكن صبا در بررسی این پیشنهادهاست و تصمیم نهایی خود را در این باره نگرفته است. او در شك و تردید بین سرخابی است و نمی‌داند در نهایت به چه تیمی ملحق خواهد شد. /ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا