مردم از بیماری ام اطلاع داشتند و خیلی متاثر شدند

حسین محب اهری بازیگر تلویزیون و سینما گفت: مشغول همکاری با مجید قناد برای سریال “یه گله جا” برای شبکه دو سیما هستم.

وی یادآور شد: این سریال در ژانر کودک و درباره مسائل بهداشتی کودکان ساخته می‌شود. این سریال همچنین به چگونگی حفظ بدن کودکان در مقابل بیماری‌ها اشاره می‌کند.

محب اهری تصریح کرد: من می‌دانستم که سریال “علی البدل” یک اثر بسیار جذاب خواهد بود، اما بازتاب آن خیلی بیشتر از آن نتیجه‌ای بود که من انتظار داشتم.

وی اظهار کرد: زمانی که در خیابان‌ها، اتوبوس و به ویژه در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنم، بازتاب بسیار خوبی از سوی مردم دریافت می‌کنم و اینگونه احساس عزت را از برخوردی که هموطنانم با من دارند، تجربه می‌کنم.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سریال “علی البدل” من در نقش خودم در آب فوت می‌کنم و با در نظر داشتن اینکه بسیاری از مردم از بیماری من اطلاع دارند، خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودند و این موضوع نشان دهنده علاقه مردم به این سریال تلویزیونی است. خارج از شعار می‌گویم که مردم را خیلی زیاد دوست دارم.

گفتنی است، در سریال “علی البدل” به کارگردانی سیروس مقدم، هنرمندانی مانند احمد مهران فر، محسن تنابنده، هادی کاظمی، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، مهدی فخیم‌زاده و مهدی هاشمی به هنرنمایی پرداختند./ ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا