بوفون: دوست دارم مردم از شنیدن خبر بازنشستگی‌ام ناراحت شوند

جان لوئیجی بوفون که با واکنش‌های خیره کننده‌اش سهم بسزایی در پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه یوونتوس برابر موناکو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت و دقایق بسته ماندن دروازه‌اش در این رقابت‌ها را به ۶۲۱ دقیقه افزایش داد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: هدف من همیشه این است که ثابت کنم لیاقت بازی در این رقابت‌ها را دارم. می‌خواهم دوران بازیگری‌ام را طوری به پایان برسانم که مردم از شنیدن خبر بازنشستگی‌ام ناراحت شوند. نمی‌دانم که آیا به این هدف خواهم رسید یا نه اما بازی در تیمی مانند این یوونتوس بدون شک به من برای محقق کردن هدفم کمک خواهد کرد.

وی درباره واکنش‌‌هایی داشت هم گفت: صحنه‌های آهسته واکنش‌هایم را نگاه نمی‌کنم پس نمی‌توانم درباره‌شان قضاوت کنم. برای من مهمترین چیز این است که وقتی تیم به من نیاز دارد، آماده کمک به آن باشیم. تا زمانی که بتوانم این کار را انجام دهم، از خودم راضی هستم. تیم ما خوب بازی کرد و با همان رویکردی که برای غلبه بر موناکو لازم داشت به میدان رفت. همانطور که بعد از بازی‌مان برابر بارسلونا گفتم، هرچه می‌گذرد اهداف ما بزرگ‌تر می‌شود و به همین دلیل کار و هر روز تمرین می‌کنیم. از آنجایی که زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، باید از تمام فرصت‌مان برای پیشروی به سمت اهداف‌مان استفاده کنیم.

بوفون در پاسخ به این سؤال که آیا در مقطع پایانی دوران بازیگری‌اش می‌تواند، توپ طلا را ببرد، تأکید کرد: بردن توپ طلا چیزی نیست که دغدغه‌ام باشم و اگر هم هرگز آن را نبرم، حسرتش را نمی‌خورم. انرژی فراوانی را صرف حفظ فرم فعلی‌ام می‌کنم تا در این رقابت ها خوب کار کنم و برای هم‌تیمی‌هایم یاری مفید باشم.

کاپیتان بیانکونری درباره اینکه چرا در پایان اکثر بازی‌هایش با کمال میل با هر بازیکنی که خواهان پیراهن اوست، لباسش را عوض می‌کند، چیزی گفت که نشان داد چرا او یکی از قابل احترام‌ترین بازیکنان حال حاضر دنیا است.

او عنوان کرد: خوشحال می‌شوم که پیراهنم را با هر بازیکنی عوض کنم چون این را نشانه‌ای از احترام می‌بینم. یادم هست وقتی بازیکنی جوان بودم، در پایان بازی از یک نفر خواستم که پیراهنش را با من عوض کند و او نه گفت. آن موقع خیلی ناراحت شدم و به همین دلیل با خودم گفتم اگر روزی بازیکن بزرگی شدم، هرگز چنین حرکت شرم‌آوری را انجام ندهم. آن بازیکن چه کسی بود؟ نمی‌توانم بگویم!/ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا