شرط بزرگ ستاره ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس

در این نشست مباحث مختلفی از جمله مصاحبه گلر ملی‌پوش پرسپولیس علیه برخی تماشاگران، پیشنهاد رسیده از تركیه و… مطرح و در نهایت مقرر شد علیرضا بیرانوند به قراردادش متعهد بوده و تا پایان سال ۱۴۰۰ در این تیم بماند.

حالا این پرسش مطرح می‌شود كه اگر علیرضا بیرانوند در پرسپولیس نمی‌ماند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ یا به عبارت بهتر گزینه‌های بالقوه دروازه‌بانی تیم برانكو چه كسانی هستند؟ گزارش زیر را بخوانید تا به جواب برخی از این سؤالات برسید؛

سوشا مكانی؛ برانكو نمی‌خواهد!

سوشا مكانی، سنگربان ملی‌پوش و سابق پرسپولیس پس از یكی، دو فصل بازی در لیگ نروژ با تیم استروم گوتسه تسویه حساب كرده و بدش نمی‌آید به لیگ ایران بازگردد.

سوشا دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما شنیدیم برانكو او را نمی‌خواهد. مرد كروات كه یك فصل با این دروازه‌بان كار كرده، به پیشنهاد یكی از نزدیكانش در مورد بازگشت مكانی صراحتاً پاسخ منفی داده است.

رشید مظاهری؛ مردی با دستكش قرمز!

اگر دقت كرده باشید، رشید مظاهری، دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن در دیدار با پرسپولیس با دستكش و كفش قرمز رنگ بازی كرد كه خیلی‌ها آن را پیامی روشن به باشگاه قرمز پایتخت خواندند!

در این راستا شنیدیم رشید مظاهری هم بدش نمی‌آید به پرسپولیس بیاید و جایگاه خود در تیم ملی را محكم‌تر كند اما مشكل او تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند است. اگر بیرانوند به پیشنهاد باشگاه تركیه‌ای پاسخ مثبت می‌داد و با موافقت مسئولان پرسپولیس لژیونر می‌شد، آنگاه رشید مظاهری سرخپوش می‌شد ولی فعلاً كه این اتفاق نیفتاده است.

حامد لك؛ ۵۰ درصد قضیه حل است!

این مثل را شنیدید كه به یك بنده خدایی گفتند خواستگاری رفتی چه شد؟ طرف هم با اعتماد به نفس خاصی می‌گوید؛ «‌ما كه خوش‌مان آمد و ۵۰ درصد قضیه حل شده است…»

حالا این حكایت حامد لك است؛ سنگربانی كه بارها و بارها علاقه‌اش به پرسپولیس را در استادیوم آزادی، رسانه‌ها و بازی با استقلال تهران نشان داده اما برانكو به هیچ عنوان تمایلی به خرید حامد لك ندارد چون كار با سوشا مكانی را تجربه كرده است.

***

مخلص كلام آن كه برانكو با داشتن علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ، نیازی به ایجاد تغییر درون درواز تیمش نمی‌بیند. مرد كروات معتقد است علیرضا بیرانوند قادر است در هر ۵ لیگ معتبر اروپایی بازی كند و به خودش هم در تمرین اخیر پرسپولیس گفته كه برای فصل بعد روی او حساب باز كرده است./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا