ناراحتی حسام‌الدین آشنا از افشاگری سازنده مستند تبلیغاتی روحانی

بصیر، حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در یک پست تلگرامی، نسبت به سخنان اخیر حسین دهباشی سازنده مستند تبلیغاتی حسن روحانی در سال ۹۲، ابراز ناراحتی کرد.

آشنا در این یادداشت کوتاه با بیان اینکه “بیانات چند سال گذشته  آقای حسین دهباشی درباره نقش‌شان در انتخابات ۱۳۹۲ نسبتِ اندکی با واقعیت دارد”، سازنده مستند انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ را “متوهم” خطاب کرد و نوشت: اگرچه ایشان باید خود مسئولیت توهمات‌شان را برعهده بگیرند اما لازم است برای خودشیفتگی و جلب توجه هم حدودی قائل شوند.

حسین دهباشی سازنده فیلم‌های تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی در سال ۹۲ که منجر به ریاست‌جمهوری او شد، در گفت‌وگویی که اخیراً انجام داده زوایای جالبی از این فیلم‌های تبلیغاتی و به‌طور کلی سناریوی تبلیغاتی حجـت‌الاسلام روحانی در سال ۹۲ افشا کرده و گفته است: هیچ کس تصور نمی‌کرد آقای روحانی رئیس‌جمهور شود بنابراین کسی اطراف او نبود چون  کسی احتمال نمی‌داد رئیس جمهور شود لذا من رئیس تبلیغات شدم؛ چون کسی طمع در این نداشت که با آقای روحانی عکس یادگاری داشته باشد چون تصور نمی‌کرد اقبالی داشته باشد.

دهباشی همچنین با این بیان که متن‌های سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی را در سال ۹۲ می‌نوشته است، خاطرنشان می‌کند: ۲۸ــ۲۷ جمله طراحی شده بود که قرار بود آقای روحانی بگوید، مثلاً جمله “هم چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم” را من طراحی کرده بودم و می‌خواستیم به هر صورت که شده آقای روحانی بگوید. همچنین من جمله “من سردار نیستم، وکیلم” را طراحی کرده بودم که آقای روحانی کمی آن را اصلاح کرد و گفت: “من سرهنگ نیستم، حقوقدانم” این جملات برای من بود.

دهباشی همچنین به روز حضور حجت‌الاسلام روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو اشاره می‌کند و می‌گوید: در این برنامه بنایمان این بود که وقتی مقابل آقای عابدینی (مجری) قرار گرفت، هرچه عابدینی می‌گوید رها کنیم و به تلویزیون حمله کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا