کشوری‌فرد:‌چرا پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با ذخیره‌هایش بازی نکرد؟

مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص سقوط تیمش به لیگ آزادگان اظهار داشت: خودتان دیدید که چه اتفاقاتی افتاد و خیلی راحت سر تیم صبای قم را بریدند.از آن طرف پرسپولیس با تیم نصفه و نیمه مقابل حریف ظاهر شد و از این طرف داور اشتباهات فاجعه‌آمیزی را انجام داد.

وی افزود: شما به شائبه‌ها شک نکنید. سؤال من این است چرا پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با ترکیب نیمه و نصفه به زمین نرفت. آیا این‌ها شائبه نیست؟ یا داور بازی گل صد در صد تیم صبا را نگرفت و جالب است در ادامه صحنه‌ای که خطا شده بود آوانتاژ اعلام کرد و همان توپ به دروازه ما رفت. یعنی داور در یک صحنه دچار دو اشتباه فاحش شد.

کشوری‌فرد در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که واکنش باشگاه صبا به این اتفاقات چیست، گفت: واقعا نمی‌دانم چه کار باید بکنیم. خودمان هم مانده‌آیم که آیا فدراسیون می‌خواهد به این موضوع رسیدگی کند یا سازمان لیگ و کمیته اخلاق. ما که به هر کسی زنگ می‌زنیم تلفن همراهش خاموش است و نمی‌توانیم مسئولان فدراسیون را پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در پاسخ به این سؤال که برنامه‌هاش برای فصل آینده چیست، گفت: هنوز گیج هستیم و نمی‌دانیم برای فردایمان چه برنامه‌ای داریم چه برسد به فصل آینده. کاری که با ما کردند به نظرم جز بریدن سر صبا نیست.

وی افزود: ما دوست داشتیم پرسپولیسی‌ها با ترکیب اصلی به مصاف حریف بروند و وقتی گلر اصلی این تیم بیرون است و ۷ بازیکن را بازی نمی‌دهند یعنی شائبه‌هایی وجود دارد. سه ماه پیش به آقای تاج نامه نوشتم که جام قهرمانی را زودتر به تیم قهرمان ندهید که اگر این کار را بکنید شائبه به وجود می‌آید. ۵ مطلب به فدراسیون فوتبال نوشتم و آقای تاج پای آن را امضا کرد و به فتاحی داد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. متاسفانه با این کار فوتبال پاک ناپاک شد و به نظر شما اگر جام قهرمانی را هفته پیش یا ۲ هفته پیش نمی‌دادند روز گذشته پرسپولیس اینگونه بازی می‌کرد؟ مطمئنا آنها برای آنکه جام قهرمانی را بگیرند بازیکنان اصلی را بازی می‌دادند و شرایط اینگونه نمی‌شد./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا