فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

برگزاری یادواره شهدای فریدونکنار در ۲۸ آذر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جمع مسئولین فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از تاسیس بسیج توسعه فرهنگ عاشورایی و دینی بود و بسیج به عنوان یک مرکز تعالی و تربیت انسانها با محوریت طرح صالحین در قالب های آموزشی به منظور عضویابی های مختلف در پایگاه های مقاومت باید به این فرهنگ دست یابد.

وی با بیان اینکه بنا بر فرموده رهبری( همه آحاد ملت بسیجی هستند) ، تصریح کرد: با توجه به تغییر رویکرد دشمن از نظامی به رویکرد فرهنگی ماموریت و وظیفه بسیج دوچندان شده است و باید برای بصیرت افزایی و گسترش دین با محوریت فرهنگ عاشورایی حضوری فعال داشته باشیم.

میرشفیعی با اشاره به برنامه های شاخص سپاه فریدونکنار در هفته بسیج، خاطرنشان کرد: از برنامه های کمیتی به سوی برنامه های با کیفیت هستیم، به همین دلیل ۲ برنامه محوری حماسه مقاومت و پایداری که ۵ آذر در مصلی قدس برگزار می شود و رزمایش در قالب ۲ ماموریت پدافند غیرعامل با رعایت اصول ۹ گانه و پدافند غیرعامل در سطج شهرستان را برنامه ریزی کرده ایم.

وی از برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن در روزهای ۷ و ۸ آذر خبر داد و اذعان داشت: در این رزمایش از جوانان و نیروهای فرهنگی بیشتر استفاده خواهیم کرد و چون جنبه آموزش دارد امیدواریم با حضور عزیزان در این برنامه عظیم نهایت استفاده را ببریم.

میرشفیعی خواستار فضاسازی مناسب ادارات و نهادها در هفته بسیج شد و گفت: یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار در ۲۸ آذر سال جاری برگزار خواهد شد و امیدواریم دستگاه ها در برگزاری این مراسم جضور یابند.

وی تاکید کرد: پوشیدن لباس بسیجی به نوعی یک فرهنگ بسیجی است و با بر تن کردن این لباس به نوعی باعث تشویق بسیجیان و این فرهنگ در جامعه خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا