محکومیت حمله صهیونیست‌ها به مرکز پزشکی رام الله

وزارت امور خارجه فلسطین روز پنجشنبه یورش ارتش صهیونیستی به یک مجتمع پزشکی فلسطینی در شهر رام الله را به شدت محکوم و آن را جنایت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (واس) از رام الله، در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به یک مجتمع پزشکی فلسطینی در شهر رام الله و تیراندازی صهیونیستها در این مجتمع ، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن یورش ارتش صهیونیستی به این مجتمع پزشکی و شلیک گلوله های جنگی و گاز اشک اور در این مجتمع که موجب وحشت بیماران و کادر پزشکی شد، این یورش را نقض اشکار قوانین بین المللی که بر خودداری از حمله و اسیب رساندن به کادر پزشکی موسسات درمانی و کارکنان آن تاکید دارند، توصیف کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین در بخشی از بیانیه خود از سازمان ها و موسسات بین المللی درخواست کرد که این جنایت صهیونیستها را محکوم کنند و کابینه رژیم صهیونیستی را به متوقف کردن تجاوزات مکرر خود به بیمارستان ها و موسسات پزشکی فلسطینی وادار نمایند. در این بیانیه همچنین از سازمان های بین المللی درخواست شده از مراکز درمانی و بیمارستان ها و بیماران بستری شده در بیمارستان ها و درمانگاه های فلسطین حمایت کنند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا