پیشنهاد عجیب به خرید پر سر و صدای استقلال/ به پرسپولیس برو تا ملی پوش شوی!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از خریدهای پر سر و صدای تیم فوتبال استقلال در ابتدای لیگ برتر شانزدهم بود که با رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شد.

مدافع ۲۳ ساله سابق ملوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران خدمت مقدس سربازی به پرسپولیس برگشت تا زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به فعالیت خود ادامه دهد اما بر سر رقم قرارداد به توافق نرسید و ناگهان سر از تیم رقیب درآورد.

کنعانی‌زادگان پس از انجام تنها ۲ بازی که با اشتباهات فاحشی هم از سوی او همراه بود، دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. در ادامه منصوریان برای اینکه بتواند بازیکن جدیدی جذب کند، نام این مدافع را از فهرست خارج کرد و در حال حاضر با استقلال هم قراردادی ندارد.

این بازیکن سابقه دعوت به اردوهای تیم ملی را هم دارد و حالا شنیده می‌شود اطرافیان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به او توصیه کرده‌اند برای بازگشت دوباره به اردوها و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از استقلال جدا شود.

این افراد به کنعانی‌زادگان گفته‌اند که کارلوس کی‌روش معتقد است مربیانی مانند زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ دانش فنی به مراتب بالاتری نسبت به منصوریان دارند و اگر او می‌خواهد در ایران باشد و به تیم ملی دعوت شود، باید راهی سپاهان یا پرسپولیس شود. البته این به کنعانی‌زادگان توصیه شده که اگر شرایط برای پیوستنش به این دو تیم فراهم نبود به خارج از کشور برود و لژیونر شود.

از آنجایی که کی‌روش و برانکو اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند، به نظر می‌رسد مدافع فصل جاری استقلال به اصفهان برود و به سپاهان بپیوندد تا شاید بتواند به تیم ملی برگردد./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا