شرط تمدید قرارداد کاوه رضایی با استقلال

استقلالی ها که هنوز موفق به تمدید قرارداد با ستاره های خود نشدند آخرین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار کردند تا شاید برخی از بازیکنان این تیم آخرین تجربه ی لیگ برتری خود را پشت سر بگذارند.

در این میان کاوه رضایی از جمله بازیکنانی است که صحبتهای زیادی پیرامون جدایی او از استقلال شنیده می شود و به نظر می رسد حضور او در دیدار برابر سپاهان، آخرین تجربه ی او با پیراهن استقلال در لیگ برتر باشد.

رضایی در استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در گلزنی و پاس گل نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت. او همچنین در آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و با ۳ گل زده در کنار مهدی طارمی بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود. هر چند مهاجم مورد علاقه ی منصوریان در این تیم نتوانست به پیراهن تیم ملی دست پیدا کند اما بررسی عملکرد او نشان می دهد که رضایی در استقلال یکی از بهترین سال های خود را سپری کرده است.

مشکلات مالی اما بزرگترین مشکل برای تمدید قرارداد کاوه رضایی است. موضوع مطالبات، بندهای قرارداد و البته قرارداد سال آینده ی این بازیکن از جمله موضوعاتی است که هنوز میان او و باشگاه حل نشده و البته به نظر می رسد استقلالی ها برای حل آن مسیر دشوار اما ممکن را پیش رو دارند و اگر بتوانند رضایت این بازیکن را جلب کنند، شاید رضایی فصل آینده نیز پیراهن استقلال را بر تن کند.

کاوه رضایی همچنان اما در این موضوع سیاست سکوت را انتخاب کرده و ترجیح می دهد از هرگونه اظهار نظر در این مورد خود داری کند تا پس از پایان فصل شرایط او نهایی و مشخص شود./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا