نماینده عراقی: محمد بن سلمان «نادان» است

یک نماینده زن ائتلاف دولت قانون در عراق محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی را فردی “نادان” دانست.

فردوس العوادی در بیانیه خود آورده است: عربستان با سخنان محمد بن سلمان وزیر دفاع خود چهره زشت طایفه ای خودش را نشان داد زیرا او دشمنی علنی خود را با شیعیان در منطقه و جهان اعلام کرد و به اعتقادات شیعیان به طور مستقیم توهین کرد.

وی تصریح کرد: اظهارات سلمان نشات گرفته از خصومتش با ایران نیست بلکه خصومت با شیعیان است وگرنه چطور مسئول یک کشور می تواند اینگونه به موضوع امام مهدی (عج) بپردازند. این رویکرد نشان دهنده نادانی آل سعود است که نمی دانند آنها در قرن ۲۱ به سرمی برند و موضوع حضرت امام مهدی (عج) یک مسئله اسلامی است و نه مذهبی.

العوادی گفت: این نادان اگر از مسائل اسلام ذره ای آگاه بود می دانست که موضوع امام مهدی (عج) مورد توافق مذاهب اسلامی از شیعه گرفته تا سنی – صرف نظر از اختلافات ساده در خصوص برخی جزئیات- است.

وی تصریح کرد: پرداختن محمد بن سلمان به این مسئله حساس نشات گرفته از نگرانی او و رژیم صهیونیستی و باقی اربابانش دارد؛ کسانی که امروز دشمنی به غیر از ایران و نیروهای مقاومت اسلامی دلاور در عراق و لبنان و یمن و بحرین و برخی کشورهای دیگر ندارند.

العوادی هشدار داد که افتادن در دام اینگونه اظهارات بی پروا، به جهان اسلام و همزیستی مسالمت آمیز بین مذاهب اسلامی در منطقه خدمتی نمی کند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا