عنایتی: تیم‌داری در قم با این شرایط به درد نمی‌خورد

در خصوص سقوط تیم صبای قم به لیگ آزادگان و اتفاقاتی که روز گذشته افتاد، گفت: نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم، چون واقعاً قربانی شدیم.

وی افزود: متأسفانه داور اشتباهاتی را مرتکب شد که شاید در طول یک فصل این اشتباهات اینقدر برای یک تیم تأثیرگذار نبود. به‌طورمثال در صحنه‌ای که ما گل دوم را زدیم و مشغول صحبت با داور بودیم،‌ تیم حریف بازی را آغاز کرد و جالب است داور حواسش نبود و خطا نگرفت و همان توپ تبدیل به گل شد.

عنایتی افزود: شما تصور کنید چه کسی می‌خواهد پاسخ بدهد چون فوقش اشکان خورشیدی را محروم کنند ولی آیا صبا به لیگ برتر برمی‌گردد؟!

کاپیتان صبای قم تأکید کرد: واقعاً بعد از این اتفاقات هرچه تلاش در زمین کردم نتوانستم روحیه بازیکنان را برگردانم و شما دیدید که پنالتی دقیقه ۹۲ را هم خراب کردیم، اینها همه به خاطر مشکلات روحی در زمین بود. من واقعاً صبای قم را دوست دارم چون در این تیم زحمت کشیده‌ایم و از اینکه خیلی راحت حق تیم ما خورده شد، متأسف هستم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، افزود: ما در نیم فصل اول به خاطر حواشی که به وجود آمده بود امتیازات زیادی را از دست داده بودیم، اما در نیم‌فصل دوم با جذب یکسری بازیکن شرایط‌مان بهتر شد، ولی حیف که آخر کار نتیجه نداد. حالا هم متأسفانه این تیم سقوط کرده و من خواهش می‌کنم اگر آقایان قرار است تیم‌داری کنند، درست و حسابی به این موضوع بپردازند، نه اینکه کار را رها کنند و هر وقت کار از کار گذشت به یاد تیم بیفتند.

عنایتی ادامه داد: بیچاره کشوری‌فر که یک تنه به آسمان و زمین می‌زد تا هزینه‌های تیم را تأمین کند. شما بهتر می‌دانید خرج کردن برای تیم لیگ برتری چقدر سخت است و من از اینکه صبای قم در این شرایط فصل را گذراند ناراحت شده بودم و این موضوع را بارها به مسئولان منتقل کرده بودم.

کاپیتان صبای قم در پاسخ به این سوال که ظاهراً اعضای این تیم از اینکه پرسپولیس در غیاب ۷ بازیکن اصلی خود به مصاف سیاه‌جامگان رفت و متحمل شکست شد ناراحت هستند، گفت: من در مورد این موضوع صحبتی ندارم ولی به خدا اعتقاد دارم و معتقدم اگر کسی خیانت کرده و کم‌وکاست گذاشته، مطمئناً به سزای عملش خواهد رسید.

وی افزود: ما در وهله اول خودمان باید بازی را می‌بردیم و به برتری می‌رسیدیم و بعد به فکر این می‌افتادیم که تیم‌های دیگر چه نتیجه‌ای می‌گیرند. من به هیچ کس اتهام نمی‌زنم، خدا خودش بر همه چیز ناظر است و مطمئناً همه اتفاقات را رصد خواهد کرد. هر کسی هم که کوتاهی کرده باشد به سزای عملش خواهد رسید.

عنایتی در پایان در خصوص برنامه خود در آینده گفت: من که از فوتبال خداحافظی کردم و چند روزی استراحت می‌کنم تا بعد از آن دوباره در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا