فینالیست‌های جام حذفی در کما!

آخرین بازی فصل فوتبال ایران روز پنجشنبه در خرمشهر میان نفت تهران و تراکتورسازی برگزار می شود و این در حالی است که هردو تیم شرایط نامطلوبی دارند. مسئولان تراکتورسازی هنوز نتوانسته اند به اوضاع آشفته این تیم سر و سامان بدهند و مشخص نیست چه زمانی قرار است اولین تمرین برای فینال حذفی انجام شود. بازیکنان تراکتورسازی در اعتراض به مشکلات مالی بعد از بازی آخر خود در لیگ برتر مصاحبه های تندی را علیه مدیریت باشگاه بر زبان آوردند. آنها حتی در تمرین دیروز تیمشان نیز به نشانه اعتصاب شرکت نکردند و بعید است امروز هم تمرین کنند. در چنین شرایطی مدیران باشگاه در صدد هستند تا بخشی از مطالبات مالی تیم شان را پرداخت کنند اما به نظر می رسد تیم با روحیه ای نه چندان خوب به فینال برسد.

با توجه به اینکه قرار است تراکتوری ها روز سه شنبه به آبادان سفر کنند، عملا بازیکنان در صورتی که تا فردا شرایطشان بهتر شود، روز های یکشنبه و دوشنبه را برای تمرین کردن زمان دارند و این شرایط می تواند در فینال حذفی به تیم ضربه بزند. تراکتور برای بازی فینال کرار جاسم را نیز به علت محرومیت در اختیار ندارد که این مساله نیز مشکلی بر مشکلات تیم می افزاید.
در سوی مقابل میدان نفتی ها اگرچه به مشکلات مالی عادت کرده اند و دیگر خبری از اعتصاب در اردوی این تیم نیست اما غیبت سرمربی و چند بازیکن در فینال می تواند برای این تیم دردسرساز شود. علی دایی در بازی قبلی نفت مقابل سپاهان در نیمه نهایی حذفی از کنار زمین اخراج شد و حق نشستن روی نیمکت مقابل تراکتورسازی را ندارد. بر این اساس او از روی سکوهای ورزشگاه خرمشهر باید حرکات بازیکنانش را به نظاره بنشیند. در غیاب دایی، برادر و دستیارش وظیفه هدایت بازیکنان را از کنار زمین برعهده خواهد گرفت که می تواند شرایط را برای برادران دایی سخت کند.
نفت به غیر از علی دایی، ۳ بازیکن خود به نام های احمد آل نعمه، عباس بوعذار و توحید غلامی را نیز به علت محرومیت در فینال به همراه نخواهد داشت. این مساله می تواند تیم دایی را بیش از پیش در بازی مرگ و زندگی فینال حذفی دچار مشکل کند.
باید منتظر ماند و دید با وجود مساله مطرح شده در نهایت کدام تیم جام قهرمانی حذفی را مال خود می کند و به سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا