آیا فیفا، محرومیت تراکتورسازی را می‌بخشد؟

در همان روزهای اولی که باشگاه تراکتورسازی از سوی فیفا با محرومیت از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد، مسئولان باشگاه اعتراض هایی را انجام دادند. در گام اول مدیران حقوقی باشگاه تراکتورسازی نامه ای را خطاب به جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال نوشتند اما او درخواست باشگاه تبریزی را رد کرد.

در ادامه باشگاه تراکتورسازی بر تعلیق محرومیت پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش های زیادی انجام داده است. تراکتوری ها حتی با دو وکیل خارجی نیز صحبت هایی انجام دادند تا شاید بتوانند پنجره نقل و انتقالاتی خود برای تابستان ۹۶ را باز کنند اما این تلاش ها تاکنون فایده ای نداشته است.
آرش نجفی، معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه باز شود، به “ورزش سه” گفت: «روی کاغذ احتمال این موضوع بسیار کم است اما شانس خود را امتحان می کنیم. به هر حال فیفا می تواند یک استثنا در موارد خاص قائل شود و ما نیز تلاش می کنیم تا پرونده های جاری خودرا سرو سامان دهیم تا بتوانیم از فیفا تخفیف بگیریم.»
این در حالی است که تاکنون به ندرت پیش آمده فیفا از محرومیت هایی که به تیم های باشگاهی حاکم می کند، کوتاه بیاید اما ظاهرا تراکتوری ها امید به یک مساله بعید بسته اند و نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر انجام می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا