در پی سخنان دیروز دبیر شورای نگهبان

هجوم رسانه‌های بیگانه به آیت‌الله جنتی

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، بعد از مستند صدا و سیما درباره حوادث عاشورای ۸۸ و بر سر زبان افتادن نام سران فتنه ۸۸ موجی به راه افتاد که یک سر آن را همان فتنه گران و حامیان فتنه ۸۸ تشکیل می دادند و از صدا و سیما انتقاد می کردند که چرا یک طرفه به این موضوع پرداخته است.

این انتقادات و فحاشی ها درحالی است که این افراد صدا و سیما را بی طرفدار می خوانند و می گویند دیگر بیننده ندارد.

اما سر دیگر موج را کسانی تشکیل می دهند که معتقدند در ۸ ماه فتنه انگیزی اقایان به اصطلاح بی گناه و خداجوی! نظام اسیب های فراوانی دید و فراتر از ان توهین به ائمه و سالار شهیان عالم باعث شد که بالاخره خون مردم به جوش بیاید و در ۹ دی تقضای محاکمه و حتی اعدام فتنه گران و سرانشان را علنی در خیابان ها فریاد بزنند.

موج اول که از امکانات رسانه ای مطلوبی برخوردار است این روزها به لطف «شتر دیدی، ندیدی» یاران ارشادی شان هر انچه که می خواهند منتشر می کنند و هر انچه که در سال ۸۸ اتفاق افتاده است را برعکس جلوه می دهد و حتی تیترها و خبرهای جنجالی رسانه های هم طیف خویش را نیز منکر می شود.

روز گذشته ایت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در خطبه های نماز جمعه بار دیگر بر افراطی بودن اصلاح طلبان و فتنه گر بودن برخی از انها که در سال ۸۸ اگاهانه علیه نظام اسلامی شوریدند و حتی تا پای براندازی و نابود سازی نظام اسلامی جلو رفتند تاکید کرد با اشاره به سالگرد حرمت‌شکنی فتنه‌گران در عاشورای ۸۸، گفت: یادآوری حرمت‌شکنی فتنه‌گران در آن روز در عاشورا، بسیار به‌ جاست. آنان در عاشورای ۸۸ هتک حرمت کردند و خودشان را به خوبی نشان دادند و مشخص شد که چه کاره هستند، باطن خودشان را ظاهر کردند، نشان دادند که نه به اسلام عقیده‌ای دارند و نه نظام اسلامی را قبول دارند. نشان دادند که نظام جمهوری ایرانی می‌خواهند نه جمهوری اسلامی.

آیت‌الله جنتی خاطر نشان کرد: آنان علناً‌ گفتند که امام حسین (ع) را هم قبول ندارند و پرچم‌های امام حسین (ع) را هم آتش می‌زنند، به عزاداران امام حسین (ع) هم حمله می‌کنند، امام خمینی (ره) را هم قبول ندارند و عکس امام را هم پاره می‌کنند، آنان ماهیت خودشان را نشان دادند و بلوا بر پا کردند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: فعلا این روسیاهان در خانه‌هایشان محسوب شدند، در خانه خودشان امکانات و وسایل زندگی‌شان را دارند، تلویزیونشان را دارند، رفاهیاتشان را دارند ولی در خانه خودشان محبوس هستند که اگر رأفت فوق‌العاده اسلامی نبود، آنان باید اعدام می‌شدند.

وی ادامه داد: آیا این افراد که ۸ ماه کشور را ناامن کردند و چقدر افراد و جوان‌ها را کشتند، چه آتش‌سوزی‌هایی راه انداختند و چه تخریب‌هایی را موجب شدند، مفسد فی‌الارض نیستند که شما از آنان دفاع می‌کنید و خجالت هم نمی‌کشید؟

آیت‌الله جنتی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: اجمالا باید بگویم نظام خیلی منت بر سر این افراد گذاشته و گفته زنده بمانید و در خانه خودتان هم باشید و هر وقت خواستید شما را پیش پزشک هم می‌برند و امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال آنان حاضر نیستند اظهار ندامت کنند

وی همچنین گفت: امام بزرگوار در موضوع منافقینی که دستگیر شده و زندان بودند فرمودند هر کدام از این منافقین اگر سر موضع‌شان هستند، اعدام کنید.

خطیب نمازجمعه تهران افزود: هنوز این روسیاهان که در خانه‌هایشان محبوسند سر موضع‌شان هستند و اگر سر موضع‌شان نبودند و یک کلمه می‌گفتند ما اشتباه کردیم، ممکن بود یک راه فرجی باشد.

همین سخنان عمار انقلاب کافی بود تا موج حملات اینبار به سمت او بیایید و او را تخریب نماید این در حالی است که بسیاری از سایت ها و روزنامه های اصلاح طلب همراه با جریان های معارض به ایت الله جنتی هجوم آوردند.

به نظر می رسد دست هایی پشت پرده است که می خواهند در جهت مظلوم نمایی و ازادسازی سران فتنه از حبس خانگی اقداماتی را انجام دهند تا فتنه ۸۸ را از حافظه تاریخی مردم پاک کنند اما مستندها و خطبه های ایت الله جنتی بعنوان مانعی بزرگ سر راه آنها قرار گرفته است تمام برنامه های رشته های انها را پنبه کرده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفته است عده ای بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم عده ای در صدد آن هستند که تمام خودشان، فرزندانشان و سران فتنه را از تمام اتهامات مبری سازند و در این راه سعی دارند کسانی را که مزاحمشان هستند از سر راه بردارند.

از سوی دیگر امروز علی مطهری هم به جمع هجمه کنندگان به آیت الله جنتی پیوست.

مطهری مدعی است سران فتنه دلایل متعدد خود را به مرجع قانونی ارائه کردند و جوابی نگرفته اند و این در حالی است که مهمترین دلیل زهرا رهنورد برای تقلب در مصاحبه با بی بی سی این بود که آذربایجانی ها باید به فرزندشان رای بدهند و لرستانی ها به دامادشان. وی در پاسخ به خبرنگار بی بی سی که پرسید مهمترین دلیل شما برای تقلب چیست، تئوری داماد لرستان را مطرح کرد.

مطهری مدعی شد بخشی از عوارض فتنه ۸۸ ناشی از بی‌تجربگی و کینه‌ورزی وانتقام جویی مدیران بحران از حوادث سال۷۸ نشات می گرفت و این در حالی است که یکی از مدیران آن ایام اکنون رئیس جمهور قانونی کشور است و اتفاقا آقای مطهری از حامیان ایشان است.

مطهری در بخش دیگر یادداشت خود افزود: نگاه غلط باعث شد که یک مسأله ساده اجتماعی که معمولاً در بسیاری از انتخابات ها در کشورهای مختلف رخ می‌دهد و به سادگی قابل حل است، به عنوان شورش علیه نظام قلمداد شود و معترضانی را که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها اصل نظام و رهبری را قبول داشتند به عنوان معاند و مخالف انقلاب و جمهوری اسلامی معرفی کنند و دشمن هم از این وضعیت کمال استفاده را ببرد.

البته مطهری هیچ گاه به شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر … ، نه غزه نه لبنان و… در تجمعات روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و روز عاشورا اشاره نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا