از پرسپولیس با من تماس گرفتند/ بازیکن ما اگر مایل باشد او را به پرسپولیس می‌دهیم

رضا درویش درباره دو موضع متفاوت خود در قبال بازی هفته آخر پرسپولیس مقابل سیاه جامگان به صحبت پرداخت و همچنین درباره ادامه همکاری با حسین فرکی و انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس توضیحاتی داد که مشروح این گفتگو در زیر می آید:

* احساستان بعد از بازی با ماشین بازی و باقی ماندن در لیگ برتر چیست؟

– رضا درویش: بازی با ماشین سازی دیدار پراسترسی برای ما بود و خوشحالم که توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. تیم ماشین سازی هم باوجود قطعی بودن سقوطش، با تمام قوا مقابل ما بازی کرد و تا دقیقه آخر، محکم ایستاد.

* آیا از عملکرد تیم سایپا در این فصل راضی هستید؟

– خیر. ما تیم را برای میانه های جدول بستیم و نیم نگاهی هم به سهمیه آسیایی داشتیم که محقق نشد.

* اگر بخواهید به ابتدای فصل برگردید، در کدام مباحث تجدیدنظر می کنید که کار بقای شما در لیگ به هفته آخر نکشد؟

– ما از نظر نرم افزاری و سخت افزاری چیزی برای تیم کم نگذاشتیم. امکانات خوبی برای تیم فراهم کردیم. خوشبختانه خود بازیکنان و اعضای کادر فنی هم به این مسئله اشاره داشتند و بعد از پایان لیگ، اعلام کردند چیزی برای پشتیبانی تیم کم نبود.

* آیا این امکان وجود دارد که با این وضعیت با حسین فرکی به عنوان سرمربی به کارتان ادامه بدهید؟

– هیات مدیره باید در این ارتباط تصمیم بگیرد. البته باید دید خود آقای فرکی هم تمایلی دارد یا خیر.

* شما قبل از بازی هفته آخر در مصاحبه ای اعلام کردید مشکلی با ترکیب پرسپولیس ندارید. با این حال بعد از اتمام مسابقات علیه پرسپولیس موضع گرفتید و انتقادات تندی را مطرح کردید. دلیل تناقض در صحبتهایتان چیست؟

– قبل از مسابقه انتقاد نکردم که بعدا نگویند سایپا به خاطر خودش این حرفها را زده است وگرنه مربی یک تیم مختار است که ترکیب تیمش را خودش انتخاب کند. انتقاد بنده از این جهت است که نتیجه دیدار پرسپولیس می توانست روی سرنوشت سه تیم تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه بعضی از دوستان پرسپولیسی هم بعد از پایان بازی با بنده تماس گرفتند و از اینکه شهد شیرین قهرمانی تیمشان با باخت تلخ شده بود، ناراحت بودند!

* با این حساب دلیل اینکه کار برانکو ایوانکوویچ را ناجوانمردانه دانستید چه بود؟

– بعضی از دوستان پرسپولیسی با من در ارتباط هستند و از باخت تیمشان گلایه کردند. به هر حال حرفهای من به این خاطر بود وگرنه مربی خودش مختار به انتخاب ترکیب تیمش است و شاید بخواهد حتی در دو بازی هم شکست بخورد! شما به تیم استقلال خوزستان نگاه کنید؛ با اینکه آنها هم به امتیاز بازی نیاز نداشتند و باید در آسیا هم به میدان بروند، با ترکیب کامل به میدان رفتند. همین تیم ماشین سازی باوجود سقوط به لیگ دسته اول، با تمام قوا برابر ما بازی کرد. اگر پرسپولیس هم با ترکیب اصلی مقابل سیاه جامگان بازی می کرد این شائبه ها در ذهن صبا و سایپا ایجاد نمی شد.

* شما ارتباط خوبی با پیشکسوتان فوتبال ازجمله علی پروین دارید. آیا وساطت پروین برای انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس صحت دارد؟

– خیر، پروین هیچ صحبتی در این ارتباط نداشته و شایعه است. حتی مدیرعامل و دست اندرکاران باشگاه هم چنین حرفی نداشته اند.

* آیا اگر این درخواست مطرح شود، به پرسپولیس پاسخ مثبت می دهید؟

– اگر ترابی خودش تمایل داشته باشد، چرا که نه.

* برنامه باشگاه سایپا برای فصل بعد چیست؟

– فعلا که مسابقات لیگ تازه تمام شده است. یکی، دو هفته دیگر برنامه ریزی ها را انجام می دهیم./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا