مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

۶۰ درصد فریدونکناری‌ها با آموزش و پرورش در ارتباط هستند

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به مقام بالای معلمان، اظهار کرد: تمامی مسئولان و کارگزاران از کلاس درس معلمان فارغ‌التحصیل شدند و معلمان گران‌بهاترین گنجینه جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بنابر بیانات مقام معظم رهبری “همه ما زیر بار منت معلمان هستیم” خاطرنشان کرد: هرگونه پیشرفت و توسعه در جامعه، مدیون معلمان است.

مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: معلمان انسان‌های بزرگی هستند که با ایجاد شور و نشاط علمی آموزش و پرورش در جامعه و جلب اعتماد همگان، نقش پیامبری خود را انجام داده و با تدبیر خود امید را به جامعه هدیه می‌دهند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه فریدونکنار ۱۴ شهید فرهنگی و ۵۴ شهید دانش آموز دارد، اظهار کرد: معلمان، معاونان، مدیران و مربیان در آموزش  نونهالان، نوجوانان و جوانان این خطه مبارک تلاش می‌کنند و با پاکی و طراوت و با شور و شعور فراوان در حال افزایش دانایی فرزندان جامعه هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش فریدونکنار با داشتن ۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و هزار و ۳۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته فعالیت می‌کند و می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد افراد شهرستان به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش فقط یک اداره نیست بلکه نهاد است، اظهار کرد: در فریدونکنار تلاش شده تا تمامی برنامه‌ها براساس سند تحول بنیادین و ساحت‌های ۶ گانه آن طراحی شود و دو اصل تدبیر و امید یعنی اخلاق مدارس و قانونمندی در سرلوحه آن قرار گیرد.

این مسؤول گفت: فریدونکنار در بیشتر طرح‌ها و برنامه‌های استانی رتبه نخست تا چهارم را کسب کرده و حتی در برنامه‌های کشوری نیز حرفی برای گفتن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا