از چه مسیرهایی می‌توان به نمایشگاه کتاب رفت؟

سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران هم شروع شد و توجه مردم و اهل کتاب و فرهنگ به سوی این رویداد جلب شده است. امسال برای دومین سال است که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می‌شود. تجربه نمایشگاه کتاب سال گذشته، اگرچه بدون ایراد نبود، اما گامی مهم برای خارج کردن نمایشگاه‌ها از مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران در بزرگراه چمران و مصلای تهران بود. تجربه نمایشگاه خودرو تهران هم در بهمن ماه ۹۵ هم نشان داد که برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب روند بهتری را طی می‌کند. امیدواریم امسال نمایشگاه کتاب بهتر از همیشه برگزار شده و علاقه‌مندان به مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور، با رضایت از شهر آفتاب خارج شوند. در ادامه به نقل از سایت کجارو به بررسی را‌ه‌های دسترسی به شهر آفتاب می‌پردازیم.

از چه مسیرهایی می‌توان به نمایشگاه کتتاب رفت؟
آدرس
شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس، نرسیده به عوارضی تهران – قم قرار دارد.
از چه مسیرهایی می‌توان به نمایشگاه کتتاب رفت؟
دسترسی با مترو
اگر قصد رسیدن به نمایشگاه با مترو را دارید، باید خود را به خط یک مترو برسانید و به سمت ایستگاه کهریزک حرکت کرده و در ایستگاه شهر آفتاب از قطار پیاده شوید. پس از خروج از ایستگاه، خودروهای برقی به سرعت و در آرامش شما را به سالن‌های نمایشگاه می‌رسانند.
دسترسی با خودروی شخصی
برای اینکه به نمایشگاه شهر آفتاب برسید، باید به بزرگراه خلیج فارس برسید. بزرگراه‌های  امام علی، چمران و آیت‌الله سعیدی به آزادراه خلیج‌فارس راه دارند. پس از ورود به این بزرگراه، قبل از عوارضی تهران – قم، می‌توانید خروجی‌های نمایشگاه شهر آفتاب را ببینید و به پارکینگ آن برسید.
دسترسی با اتوبوس
از پایانه‌های میدان تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به شهر آفتاب اتوبوس تردد می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها و مسیر‌های زیر به نمایشگاه کتاب تهران برسید.
مسیر اول: میدان صنعت- بزرگراه شهید فضل الله نوری- میدان آزادی- بزرگراه آیت الله سعیدی- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.
مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی- خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.
مسیر سوم: میدان رسالت- بزرگراه امام علی(ع)- خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.
مسیر چهارم: پایانه خاوران- بزرگراه آزادگان- خلیج فارس و نمایشگاه شهرآفتاب.
مسیر پنجم: میدان راه آهن- خیابان دشت آزادگان- بلوار تندگویان- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.
مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت- میدان بهمن- بزرگراه خلیج فارس نمایشگاه شهرآفتاب.
دسترسی با تاکسی
از پایانه‌های میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد در ایام برگزاری نمایشگاه‌ها، به شهر آفتاب تاکسی تردد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا