خبری که لو رفت/ ستاره محبوب به دنبال جدایی از استقلال/ فقط به خاطر آینده اش!

روزبه چشمی را می‌توان یكی از بدشانس‌ترین بازیكنان سال‌های اخیر فوتبال ایران نام برد. این بازیكن كرجی در این مدت و پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش درصدد بود تا از نیم‌فصل لیگ برتر شانزدهم به بازی‌های استقلال برگردد كه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال از سوی فیفا، این مهم برایش ممكن نشد.

این اتفاق آنچنان برای چشمی تلخ بود كه یكی، دو روز از خانه بیرون نمی‌رفت و حتی نزدیكان او عنوان می‌كردند كه از شدت ناراحتی گریه‌‌اش هم درآمده است. با این همه او از شدت علاقه‌مندی‌‌اش به استقلال قبول كرد به جای حضور قرضی در یك تیم دیگر لیگ برتری، بیرون بنشیند.

روزبه در این مدت با استقلال تمرین كرد اما هرازگاهی با شنیدن خبر احتمال باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به شك می‌افتاد كه باز هم به ماندن در این تیم ادامه بدهد یا نه؟

روز گذشته در این‌باره با یكی از افراد نزدیك به روزبه حرف زدیم. این ‌فرد مطلع به خبرورزشی گفت: «تا همین جای كار روزبه به خاطر استقلال یك فصل بیرون از لیگ بوده و اگر قرار باشد باز هم با محرومیت‌های باشگاه در نقل و انتقالات بیرون بماند، از استقلال جدا خواهد شد. چشمی نمی‌تواند دو فصل از فوتبال دور باشد و آینده‌‌اش را تباه كند. چون در این صورت فوتبالش نابود می‌شود».

هافبك دفاعی تیم صبای قم كه دو فصل پیش به استقلال پیوست، در همان سال به عنوان كاپیتان تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیك ۲۰۱۸ ریو همه‌كاره آن تیم بود تا اینكه در زمستان ۱۳۹۴ از ناحیه رباط صلیبی و مینیسك دچار پارگی همزمان شد. او در فروردین ۱۳۹۵ جراحی شد و از اواخر مهرماه سال قبل می‌توانست استقلال را همراهی كند ولی به دلیل بیرون رفتن از لیست تیم نمی‌توانست وسط مسابقات به لیست اضافه شود.

گفتنی است قرارداد داخلی چشمی با باشگاه استقلال تا پایان فصل آینده لیگ برتر است. /ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا