رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی فریدونکنار:

در دولت یازدهم از طرح‌های فرهنگی برای رفع مشکلات فریدونکنار استفاده نشد

بصیر، ابوالقاسم فرجی در جلسه کارگروه فرهنگی فریدونکنار اظهار کرد: ۳ سال این کارگروه در حال فعالیت است و برنامه‌های خوبی را در این شهرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه این کارگروه شناسایی آسیب‌های موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکار به دستگاه‌های اجرایی است که متاسفانه در این دولت از طرح‌های فرهنگی برای رفع مشکلات فریدونکنار استفاده نشد.

رئیس کارگروه فرهنگی فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات، گفت: بنابر فرموده رهبری ۱۰ ویژگی برای انتخاب اصلح باید در نظرگرفته شود.

فرجی تصریح کرد: امانتداری، پاکدامنی و دوری از فساد، ایمان داشتن به توانایی‌ها و نظرات مردم، صادق بودن، کارآمدی و خستگی ناپذیری از جمله مهمترین ویژگی‌های یک فرد اصلح از دیدگاه رهبری است.

وی افزود: آسیب‌شناسی، بصیر، هوشمند و بابرنامه بودن، داشتن تلاش برای پیشرفت کشور، قدم برداشتن برای اجرای آرمان کشور و التزام به قانون از دیگر ویژگی‌هایی است که از نظر رهبری باید در فرد اصلح باشد.

رئیس کارگروه فرهنگی فریدونکنار در پایان گفت: مقام معظم رهبری کلیدواژه‌های خوبی را در اختیار مردم قرار می‌دهند که می‌تواند برای انتخابات صحیح بسیار مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا