راموس: برای مربی اتلتیکو متاسفم

سیمئونه و البته چند بازیکن دیگر از اتلتیکومادرید در چند روز گذشته مصاحبه‌های مشابهی علیه رئال مادرید داشته و تلاش کرده‌اند این طرز تفکر را القا کنند که رئال مادریدی‌ها عده ای بازیکن ثروتمند هستند و در بِوِرلی هیلز آمریکا یا منطقه اعیان نشین شمال مادرید منزل مسکونی دارند. آنها هیچ علاقه‌ای به تیمشان نداشته و تنها به پول و شهرت فکر می‌کنند.

سیمئونه نیز بارها بازیکنان رئال مادرید را ستارگان هالیوودی توصیف کرده و این نمی‌تواند بی ارتباط با جنگ روانی او و مردانش علیه رئال مادرید باشد.
راموس در این خصوص گفت: برای سرمربی اتلتیکومادرید متاسفم، تفاوت مادرید و اتلتیکو در شمالی و جنوبی بودن نیست، در فرهنگ و مکتب فوتبال است و البته اخلاق! باید به یکدیگر احترام بگذاریم و این درست نیست که مدام به یکدیگر تهمت بزنیم. ما در بازی رفت به پیروزی رسیده‌ایم و حالا بازی برگشت در راه است. فکر کنم اسم رقابت بین ما فوتبال باشد نه یک درگیری لفظی و مسابقه فحاشی.
راموس ادامه داد: افتخار باشگاه رئال مادرید این است که بازیکنانش از مناطق مختلف جهان هستند و همه آنها برای رسیدن به این رتبه بسیار زحمت کشیده‌اند، هیچ کدام از ما در ابتاد ثروتمند نبوده‌ایم.
خود من از محلات بسیار فقیرنشین آندلوسیا هستم و این افتخار من است، دانیلو از محله‌ای بسیار کوچک و فقیرنشین برزیل آمده است، مارسلو هم همین‌طور، واران از لیل فرانسه آمده و خانواده‌ای فقیر و کم بضاعت داشته است، کارواخال در لگانس بازی کرده و عکس‌های کودکی او در زمین‌های خاکی برای من بسیار ارزش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا