جباری یا جپاروف؟ مسئله این است

از زمانی که جباری از استقلال جدا خلا یک بازیساز خلاق و مغز متفکر در میانه میدان آبی پوشان پایتخت احساس می‌شود.

فصل قبل منصوریان امید زیادی داشت که بختیار رحمانی بتواند جباری جدید استقلال باشد، اما اینگونه نشد و به نظر می‌رسد که تن‌ها خود جباری می‌تواند جای خالیش را در استقلال پر کند.

زیدان آسیا به صراحت اعلام کرد که دوست دارد به استقلال برگردد. قرارداد او با الاهلی به پایان رسیده و این تیم قطری اعلام کرد که دیگر نیازی به جباری ندارد و او می‌تواند در تابستان به هر تیمی که دوست دارد برود.

علاقه جباری برای بازگشت به استقلال در حالی است که آبی پوشان پایتخت سخت به دنبال جذب سرور جپاروف هستند، اما آیا این بازیکن ازبکستانی برای استقلال بهتر از جباری است؟

منصوریان به خوبی می‌داند که برای قهرمانی در لیگ تیمش به آرامش نیاز دارد و جباری با حاشیه‌های زیادی که دارد ممکن است که این آرامش را به هم بریزد، اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که ۸ دوست داشتنی استقلالی‌ها الان بسیار باتجربه شده است و بعید به نظر می‌رسد که دیگر به دنبال جنجال و حاشیه سازی باشد.

او در الاهلی با وجود آنکه نیمکت نشین می‌شد، اما اصلا حاشیه‌ای برای تیمش درست نکرد و بازگشتش به استقلال می‌تواند بسیار برای تیم منصوریان در میانه میدان مفید باشد. از طرف دیگر سپاهان هم خواستار جپاروف است و استقلال برای راضی نگه داشتن این بازیکن ازبک باید رقم بالایی را پرداخت کند این درحالی است که می‌تواند با رقمی بسیار پایین‌تر جباری را جذب کند.

بنابرین به نظر می‌رسد که جباری با توجه به رابطه خوبی که با منصوریان دارد می‌تواند گزینه بهتری نسبت به جپاروف برای آبی پوشان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا