کسی که زندگی اشرافی دارد نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند

حجت‌الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران ، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نامزدهای ریاست باید ۴ شاخص را داشته باشد و اگر نامزدی این ۴ شاخص را داشت ما می‌توانیم به این نامزد اعتماد کنیم.

وی افزود: اولین مسئله تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات است، مقام معظم رهبری هم بار‌ها به حضور حداکثری مردمی در پای صندوق‌های رای تاکید کردند بعد از این مسئله است که انتخاب فرد اصلح بسیار اهمیت دارد.

نبوی ادامه داد: یکی از شاخص‌هایی که نامزد اصلاح ریاست جمهوری باید داشته باشد توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی است. نامزد اصلح باید به ارزش‌های دینی و انقلابی توجه داشته باشد و کاری نکند ارزش‌های دینی و انقلابی از بین برود و یا تضعیف شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران یادآور شد: وعده هایی که نامزدهای ریاست جمهوری می‌دهند بسیار اهمیت دارند، زیرا نامزد ریاست جمهوری باید وعده‌هایی بدهد که بتواند به آن عمل کند و از دادن وعده‌هایی که عملیاتی نمی‌شود پرهیز کند.

وی گفت: کسی باید در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود که وجهه کشور را تخریب نکند، در مقابل دشمن منفعل نشود، آبروی نظام را حفظ کند و کاری نکند که دشمن سوءاستفاده کند.

نبوی تاکید کرد: ما باید کسی را انتخاب کنیم که به فرمایشات رهبری به صورت جدی توجه کند و اجرای مطالبات رهبری را در اولویت قرار دهد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران در ادامه ضمن بیان نکاتی در مورد سیرت و صورت انقلاب، گفت: آنچه برای ما مهم است سیرت انقلاب است. سیرت انقلاب هم این است که ما انقلاب و آرمان‌های انقلاب را حفظ کنیم و این یک مسئله مهم برای رئیس جمهور آینده است.

وی افزود: یکی از مسائلی که نامزد اصلح بایستی داشته باشد ساده‌زیستی و با مردم همراه بودن است. ساده‌زیستی و همراهی با مردم سیره امام (ره) و رهبری است و فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید ساده‌زیست باشد و با عموم مردم همراهی کند.

نبوی در ادامه با اشاره به درخواست یکی از نامزد‌ها برای ارائه لیست اموال و دارایی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: این کار بسیار خوب است. اموال و دارایی‌های نامزدهای ریاست جمهوری باید شفاف سازی شود تا مردم بدانند رئیس‌جمهور آینده‌شان چه وضعیتی دارد.

وی گفت: کسی که وضع مالی آنچنانی داشته باشد و زندگی اشرافی داشته باشد نمی‌تواند درد مردم را درک کند و مشکلات کشور را حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا