تصمیم جدی دو ستاره طلایی پرسپولیس برای جدایی

مدیران پرسپولیس از اواسط لیگ شانزدهم به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان‌شان رفتند و با جلال حسینی و بیرانوند به نتایج مثبتی هم رسیدند. بعد از قهرمانی زودهنگام قرمزها، حتی برای تیم فصل آینده برانکو هم برنامه‌ریزی شد و حالا چند روزی است می‌بینیم توافق‌ها با گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده رسانه‌ای شده. در این بین تنها بازیکنانی که مدیران پرسپولیس با وجود سعی فراوان هنوز نتوانسته‌اند رضایت قطعی‌شان را به دست آورند کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی هستند. کمال که دومین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کرد، حالا می‌خواهد شانس لژیونر شدن را هم امتحان کند. سروش هم که نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را سرخپوش بود نگاه‌اش به پیشنهادهای جذاب اروپایی است.

جدای از علاقه این دو ستاره پرسپولیس به حضور در فوتبال اروپا و تجربه لژیونر شدن، روند انتخاب‌های کارلوس کی‌روش در تیم ملی هم تصمیم آن‌ها درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس دچار تردید می‌کند. سرمربی تیم ملی اعتقادی خاص و ویژه به بازیکنان حاضر در اروپا دارد و در سال منتهی به جام جهانی روسیه، ستاره‌ها می‌خواهند شانس بالایی برای حضور در روسیه و البته ترکیب اصلی داشته باشند. جدای از تیم ملی، خریدهای پرسپولیس برای فصل آینده هم می‌تواند برای این ستاره‌ها دردسرساز باشد. حضور گادوین منشا، بازگشت احمد نورالهی و احتمالا خریدهایی دیگر دست برانکو را برای تغییر در ترکیبش باز می‌گذارد و کمال و سروش می‌دانند که با توجه به اخلاق‌ فنی سرمربی پرسپولیس اگر از ترکیب اصلی دور شوند به سادگی نمی‌توانند دوباره به زمین بازی برگردند.

حالا فقط ۱۸۰ دقیقه مانده تا پایان فصل پرسپولیس و به زودی باید این دو ستاره تکلیف‌شان را مشخص کنند. ادامه حضور در پرسپولیس؛ یا کوچ به فوتبال اروپا؟ یا حتی کوچ به دیگر تیم‌های مدعی در لیگ هفدهم./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا