افرادی که در نظام مسؤولیت داشتند به عنوان مطالبه‌گر نظام شدند/ در طرح ۲۰۳۰ چوب حراج بر مهمتر‌ین محور تربیتی جامعه زده شد

محمداسماعیل امام‌زاده در جمع مردم شهر‌ زیراب اظهار کرد: تحت تاثیر دروغ و مهندسی انتخابات قرار نگیریم، دشمن بیش از ما به اهمیت انتخابات واقف است و بیشتر از ما برای آن هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیات روانی در هفته‌های اخیر فعال شده است و دروغ را به صورت پیچیده بیان می‌کند، افزود: دروغ های مختلف بیان می‌شود و لازم است در این مورد حساس باشیم.

دبیر جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: همه چیز انقلاب ما بر پایه اسلام است و رقابت باید بر پایه اخلاق و حضور افراد برای افزایش سطح معنویت جامعه باشد.

امام‌زاده تاکید کرد: کشوری در تراز خواسته های امام زمان(عج) باشیم و پیامبر گرامی اسلام معتقد است که فردی مسئولیتی را بپذیرد که فرد دیگری از او شایسته‌تر باشد و از مسئولیت کنار نکشد، به خدا و پیامبر و مومنین خیانت می‌کنند.

وی تصریح کرد: قرار است رئیس جمهور انتخاب کنیم که به فرموده امام راحل، عصاره همه فضیلت‌های ملت ایران باشد و نباید برای دست‎یابی به هدف به دروغ متوسل شد و برای اثبات خود نباید دیگران را نفی کنیم.

دبیر جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه به پوریای‌ولی در عرصه سیاست نیازمند هستیم، افزود: افرادی که در نظام مسؤولیت داشتند به عنوان مطالبه‌گر نظام شدند و فعالیت‌ها باید شفاف باشد و نه برای هر کاری مهر محرمانه زده شود.

امام‌زاده با اشاره به موضوع برجام اظهار کرد: رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، تخت‌روانچی و عراق‌چی از همه مسائل برجام اطلاع داشتند و در طول ۱۴ ماه بزرگان نظام، اطلاعات اندکی در مورد برجام داشتند.

وی تصریح کرد: در طرح ۲۰۳۰ چوب حراج بر مهمتر‌ین محور تربیتی جامعه زده شد و تربیت نسل آینده به یونسکو با اندیشه‌های لیبرالیستی فرهنگی سپردند.

دبیر جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران تاکید کرد: جریانی که نگاه به بیرون دارد و معتقد است که با اندیشه های امام راحل نمی‌توان به توسعه رسید، کتاب خود را در سال ۱۳۷۶ عرضه کرد و لابی با کشورهای خارجی انجام شد و طراحی انقلاب مخملی در چند کشور تست و سپس برای اجرا در ایران برنامه‌ریزی شد.

امام‌زاده افزود: رئیس‌جمهور باید نماد احترام به قانون باشد و چه طور کسی که ۱۳ سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بود به بحث‌های قومیتی در ایران آگاه است، مطالبی بر خلاق اتحاد قومیت‌ها بیان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چرا دولت خود را با دولت گذشته مقایسه می‌کند و هر کس باید متناسب با شعارهای خود سنجیده شود.

دبیر جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به سطح بیکاری ۱۲.۸ درصدی، تصریح کرد: ضریب امنیت ملی و مشارکت در انتخابات جامعه کاهش پیدا کرد و ضریب مشارکت مردم تهران در انتخابات مجلس به ۲۶ درصد کاهش یافت.

امام‌زاده با بیان اینکه عرصه انتخابات، عرصه پاسخگویی است و محلی کف و سوت برای عملکرد‌ها نیست، گفت: برخی از کارشناسان تیم اقتصادی دولت از آن جدا شدند و برخی‌ها که کاسب‌کار تحریم بودند و یا برخی «خواص‌خوار‌ها» باعث عدم اجرای برنامه‌های اقتصادی شدند.

وی با اشاره به اینکه قول‌های اقتصادی سید ابراهیم رئیسی و محمد‌یاقر قالیباف بر طبق تحقیقات میدانی و دانشگاهی بیان شد و اجرا‌شدنی است، دولت یازدهم را پر‌درآمد‌ترین و ثروتمند‌تر‌ین دولت بعد از انقلاب ذکر کرد.

دبیر جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ۲۴۶ دانشمند در حوزه مراکز اقتدار‌ساز و پژوهش‌های هوافضا و سایر حوزه ها بیکار شدند و ۱۲۰ نفر از دانشمندان ما جذب امارات و بقیه جذب کشور‌های ا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا