مردم کسی را می‌خواهند تا با درک وضعیت موجود، مشکلاتشان را حل کند

دالله اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز با اشاره به برگزاری برنامه تریبون آزاد توسط ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در آمل گفت: همه دوستان چه مخالف و چه موافق می‌توانند از این تریبون نظرات و تحلیل‌های خود را ارئه دهند، چراکه ما نمی‌خواهیم این تریبون یک طرفه باشد و همه کسانی هم که دولت را نقد کردند براساس مستندات است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان آمل دارای حدود ۵۰۰ نخبه است، اظهار کرد: شهرستان آمل در عرصه دانش بنیان و دفاعی، در کشور حرف برای گفتن دارد و افتخارات جهانی بسیار زیادی داریم که باید از ظرفیت این جوان‌های نخبه به خوبی استفاده شود.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در آمل، انتخابات را بسیار سرنوشت‌ساز و در همه دولت‌ها در اولویویت دانست و بیان کرد: هر چه که از خروجی این انتخابات بیرون آید قطعا آن دولت با پشتیبانی مردم، به‌عنوان منتخب آنها می‌تواند دغدغه‌های مردم را در بحث نیروی انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری و امکانات موجود کاهش دهد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه گفته شده در آمل چندین ستاد برای حجت‌الاسلام رئیسی برپاشده، تصریح کرد: آمل یک ستاد دارد، ما و دیگر دوستان خدمت‌گذار هستیم، و یک هدف داریم، خوشبختانه در بخش‌های مختلف شهرستان آمل، دابودشت، دشت سر، لاریجان، امام‌زاده عبدالله نیز فعالیت‌های ستادی آغاز شده است.

وی هدف ستاد انتخاباتی را حضور حداکثری مردم عنوان کرد و افزود: از آنجا که ما در بعد دفاعی و عرصه سیاسی در جایگاه ویژه‌ای هستیم، دشمنان چشم دیدن ایران اسلامی در عرصه قدرت را ندارند و با صدها گیرنده تصویری و رادیویی در جهان تلاش می‌کنند ،انتخابات و حضور مردم را کم رنگ کنند تا کسی رای ندهد و یا به شخص مورد نظر آنها رای دهد.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در آمل، توهین به نیروهای ارزشی را محکوم کرد و گفت: عده‌ای به امثال شهید حاجی‌زاده‌ها که هنوز پیکر پاک‌شان هم به میهن بازنگشته توهین می‌کنند، درحالی که اگر آنها نبودند امروز این امنیت پایدار برقرار نبود تا شما بتوانید به راحتی صحبت کنید. به جای پاسخ دادن به نحوه عملکرد خود و پرسش‌های مردم چرا به سربازان مدافع حرم توهین می‌کنید.

اکبرزاده عرصه دفاعی کشور را در جایگاهی خوبی دانست و عنوان کرد: در عرصه دفاعی در جایگاهی هستیم که برای آن هزینه کردیم، ده‌ها جوان به شهادت رسیدند؛ آن موشکی که رها کردند بر رویش مرگ بر اسرائیل حک شده بود، اسرائیلی که ما امروز قربانی تفکر کثیف‌شان هستیم و بیش از ۳۰۰ هزار شهید و جانباز برای اسلام تقدیم کردیم.

وی با بیان اینکه با تدبیر مجموعه نظام ۳۰۰ متر زیر زمین را نشان دادند تا بگویند مسئولان و آقایان نترسید ما امروز مردم را در کنار این مجموعه عظیم دفاعی داریم، ادامه داد: قرآن به مسلمانان ابلاغ کرده تا خود را در نیروی دفاعی مستحکم کنید، به گفته مقام معظم رهبری امروز سپاه، ارتش و نیروهای مسلح در جایگاه اقتدار، در راستای خواسته‌های مردم و تفکر امام است؛ راس دولت باید افتخار کند چنین نیروی قوی مسلح و پرتوانی در کنارش وجود دارد تا در عرصه دفاعی احساس ضعف نکنیم.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در آمل از خواسته‌های مردم گفت و تصریح کرد: به مردم بگویید بچه‌هایتان به چه کاری مشغول هستند، خانه‌هایتان کجاست، چقدر سرمایه دارید؟ نه اینکه فرزند وزیر آموزش و پرورش کار اشتباهی انجام داده به جای عذرخواهی اشک تمساح بریزید، در حالی که صدها تولیدی بسته شده، حاشیه نشینی بیداد می‌کند، در اقتصاد مشکلات فراوانی داریم، مردم نان شب ندارند، برازنده مردم ما نیست که پس از ۳۶ سال انقلاب وضعیتشان این‌گونه باشد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه مردم کسی را می‌خواهند تا با درک وضعیت موجود، مشکلاتشان را حل کند، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی عقبه خوبی دارند، یک سال در آستان قدس رضوی بودند و نتوانستد حتی یک ضعفی از وی بگیرند.

وی با بیان اینکه هنر ما این است که مردم را با بصیرت وارد عرصه انتخابات کنیم، اظهار کرد: اگرآن کسی که در راستای کمک کردن به قشر مستضعف جامعه و در عرصه آن چیزی که صلاح مملکت و در راستای تفکر امام و شعار انقلاب اسلامی است را معرفی نکنیم گناه نابخشودنی انجام دادیم.

وی با تاکید بر انتخابات آگاهانه، تصریح کرد: اگر آگاهانه کسی را انتخاب نکنیم و آن شخص باعث گناه شود ما نیز شریک وی هستیم و بالعکس.

اکبرزاده در پایان یادآور شد: ما شهید دادیم که زندگی اسلامی سالم را پیاده کنیم اگر بخواهیم برگردیم به آن دوران گناه و… چه کسی باید پاسخ خون شهدا را دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا