رئیس اتحادیه لوازم ساختمانی فریدونکنار

برخورد تند با کسبه و واحدهای صنفی را کنار گذاشتیم

بصیرنیوز، سیدهادی میرانی کناری در نشست سالانه اتحادیه لوازم ساختمانی فریدونکنار در تالار ارمیا این شهرستان، اظهار کرد: این اتحادیه از ۱۰۰ واحد صنفی عبور کرده است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی اتحادیه لوازم ساختمانی فریدونکنار هر ساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: قانونمند بودن یک امتیاز محسوب می‌شود و جرم نیست.

رئیس اتحادیه لوازم ساختمانی فریدونکنار با اشاره به اینکه قانون در اندازه اجرا منعطف شود، خاطرنشان کرد: در میان ۳۰ اتحادیه در یک دهه گذشته بیش از هزار پلمپ در اتحادیه ها شکل گرفت.

میرانی با بیان اینکه پلمپ واحد صنفی یک ضعف نیست، اظهار کرد: به دنبال برخورد تند با کسبه و واحدهای صنفی نیستیم.

وی با اشاره به اینکه اماکن، صنعت، معدن و تجارت می‌توانند خود وارد میدان شده و محل کسب را پلمپ کند، خاطرنشان کرد: پلمپ واحد صنفی یک مرحله از قانونمند شدن است.

رئیس اتحادیه لوازم ساختمانی فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها اتحادیه‌‌ای هستیم که هر سال مجمع عمومی سالانه برگزار کرده است، گفت: از واحدهای صنفی می‌خواهیم برای تمدید پروانه کسب اقدام کنند چرا که در غیر این صورت بر اساس قانون آن پروانه کسب پلمپ می‌شود.

میرانی با بیان اینکه صدور مجدد پروانه کسب بسیار سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: برای دریافت حق عضویت شرایط را آسان کردیم اما به دلیل نداشتن موجودی شرایط برای برگزاری این گردهمایی سالانه پیش از سال ۹۶ مهیا نبود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون ۲۷ هر واحد کسبی که پلمپ شود، باید ۱۵ روز مغازه‌اش تعطیل باشد، گفت: اخطارهای پلمپ را جدی بگیرید تا تبعات پس از آن شرایط سختی برای شما ایجاد نکند.

میرانی در پایان از اعضای هیئت مدیره و اعضای اتحادیه صنف لوازم ساختمانی به دلیل حمایت و همدلی با این صنف تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا