فرمانده سپاه کربلا مازندران در اجتماع بسیجیان

آمادگی بسیجیان مازندران برای مبارزه با رژیم صهیونیستی

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته بسیج در دانشکده علوم و فنون نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج را متعلق به کسانی دانست که هرگاه کشور نیاز به حضورشان داشت با آمادگی و با بصیرت وارد عرصه شدند.

شاهچراغی ادامه داد: تجمع بزرگ بسیجیان  مازندران در این روز برای این است که همه بدانند در برابر دشمنان غدار،خشن و وحشی که به تعبیر مقام معظم رهبری یک طرف آن سگ هار منطقه به نام رژیم صهیونستی است چگونه و بر چه اساسی مبارزه کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجی باید بداند که رمز مقاومت عاشورا چه بود؟ تا بتواند با افکار و عقایدش مقاومت کند،تاکید کرد: امروز همه در میدان جنگ هستیم جنگی که دشمن با نفوذ در خانه ها در حال آلوده کردن فرزندان این کشور است که در این بین حوزه ها و پایگا ه های مقاومت و سایر اقشار بسیج نیز مورد تهاجم و هدف دشمن هستند.

سردار شاهچراغی مهمترین وظیفه بسیج را تربیت جوانان و گروه های مختلف توسط تشکیل حلقه های صالحین دانست و اظهار داشت:کار تربیتی سخت تر از عملیات هایی  بود که در زمان دفاع مقدس از پشت خاکریز ها صورت می گرفت اما همین سختی سبب می شود که  دل انسان در مقابل مظاهر فریب دهنده دنیا نلغزد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا