رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار مطرح کرد

کمبود منابع مالی و امکانات، علت عدم میزبانی مسابقات ورزشی در فریدونکنار

بصیر، کاظم رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به قهرمانی ورزشکاران فریدونکنار در ماه‌های گذشته اظهار کرد: ۴ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی به مقام‌های قهرمانی دست پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: متین آرياجانپور عضو تیم ملی نوجوانان بسکتبال قهرمان مسابقات غرب آسیا شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: محمد مویدی فهرمان وزنه‌برداری، مهدی محمدی ستاره مسابقات تکواندو آسیا و خطیبی عضو تیم ملی اسکی از ورزشکاران افتخارآفرین فریدونکناری هستند.

رنجبر افزود: عباس حاج‌کناری سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی و اکبر صفرپور از دیگر افتخارآفرینان ورزش فریدونکنار هستند.

وی با اشاره به مشکلات حقوقی زمین ورزشی فریدونکنار گفت: ۹۰ درصد مراحل حقوقی این زمین‌ها انجام شد و با تامین اعتبار از منابع استانی برای آزادشدن ۱۲ هزار متر مربع زمین اقدام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار اظهار کرد: پیست دو و میدانی را به زودی تحویل می‌دهیم تا هم برای مسابقات و هم پیاده‌روی مردم مورد استفاده قرار گیرد.

رنجبر از برگزاری والیبال ساحلی در خردادماه امسال در فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه به خاطر کمبود منابع مالی و امکانات نمی‌توانیم میزبان مسابقات ورزشی در این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید فعال باشند گفت: هیئت‌های ورزشی فریدونکنار می‌توانند در سال ۹۶ پویایی خوبی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: هر احتمالی برای تغییر روسای هیئت‌های ورزشی وجود دارد و مهره‌هایی که بر اساس خطوط اداره ورزش کار نکنند تغییر می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا