عضو شورای شهر فریدونکنار:

داوطلبان شورا باید دارای تخصص باشند/دوره چهارم شورای فریدونکنار متخصص نبودند

بصیر، سیدهادی میرانی عضو شورای شهر فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به لزوم وجود فعالان اقتصادی در شهر اظهار کرد: اگر فعالان اقتصادی در شهر وجود نداشته باشد مردم مجبور هستند به شهر دیگر برای خرید بروند و به دنبال تقویت قدرت اقتصادی این شهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به بحث اجتماعی از وظایف شورا است و نباید به موضوع انتخابات در شهر به صورت قومی و قبیله‌ای نگاه کرد.

عضو شورای شهر فریدونکنار بر لزوم انتخاب افراد شایسته تاکید کرد و گفت: افرادی که کارآمد و توانمند باشند باید انتخاب شوند و شهروندان مومن باید دغدغه بسیاری در این خصوص داشته باشند.

میرانی تصریح کرد: سخنوری و مداح بودن دلیلی بر آن نمی‌شود که سرنوشت شهر را به این افرد سپرد.

وی با بیان اینکه در چندسال اخیر به اصناف فریدونکنار توجه شد یادآور شد: با فعالیتی که در چند سال گذشته انجام شد زمینی نیز برای اصناف خریده شد که این امر در هیچ زمانی دیگر سابقه نداشت.

عضو اتاق اصناف فریدونکنار گفت: کاندیداها نباید در زمان تبلیغات اسمی از کسی ببرند و متاسفانه دیده شده که برخی افراد برای مدارکی که دارند زحمتی متحمل نشدند.

میرانی با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری رشدی نداریم اظهار کرد: برخی کاندیداها هیچ تخصصی ندارند و مردم مسئول رای خود و خانواده خود هستند.

عضو شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حالی که من تمایل داشتم تا خبرنگاران در جلسات شورا حضور داشته باشند اما برخی افراد مانع این کار شدند و خبرنگاران را به نداشتن ظرفیت متهم کردند در حالی که اصحاب رسانه برای رای‌گیری ما ظرفیت ساختند.

وی با بیان اینکه شورا نباید محل ایجاد تخصص باشد، تصریح کرد: داوطلبان باید قبل از ورود به شورا دارای تخصص باشند.

میرانی با اشاره به اینکه در زمینه کشاورزی کارهای خوبی انجام شد، یادآور شد: اعضای شورای این دوره سالم بودند اما متخصص نبودند.

عضو شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص و توانمندی از جمله مواردی بود که برای چانه زنی لازم بود اما هیچ‌کدام وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا