روایت شهدای کربلای ایران، انصار امام حسین در فریدونکنار *۶*(استقبال از اجلاسیه ۱۰ هزار شهید استان مازندران)

شهید ولی الله عابدین پو

نام پدر: ابوالقاسم

تاریخ تولد: ۰۹/۱۱/۱۳۴۵

تحصیلات: سوم راهنمایی

منطقه عملیات: ام الرصاص

تاریخ شهادت: ۱۰/۰۲/۱۳۶۱

وضعیت اشتغال: دانش آموز

وصیت نامه شهید ولی الله عابدین پور

بسم رب الشهدا

انا لله و انا الیه راجعون

الذین آمنو و هاجرو فی سبیل الله بااموالهم و انفسهم درجه عندالله اولئک هم الفائزون

سلام بر حسین سالار شهیدان، سلام بر خمینی ادامه دهنده راه حسین و سلام بر شهیدان پیروان خط حسین و سلام بر خانواده ام که مرا چنین بزرگ کرده اند که داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل هجرت کنم تا بر علیه مستکبران جهاد کنم و بجنگم و سلام می کنم از سنگر شهادت به برادرانم که خود را پیرو خط امام می دانند و امام را به عنوان نائب امام زمان قبول دارند می خواهم که اماممان را تنها نگذارید و راه شهیدان را در پیش گیرند. آنها به عشق الله به جبهه ها آمده اند و در راه معبود خویش شهید گشته اند و به پیش خدایشان نائل شدند چنانکه قران می فرماید:

مپندارید آنانکه در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند

مادر عزیزم از شما می خواهم که از فراغ من در پیش دوستان و دشمنان اسلام گریه و زاری نکنید زیرا گریه شما دوستان مرا ناراحت و دشمنان مرا خوشحال خواهد کرد

اکنون من در این دیار عشق و شهادت عشق به فرامین امام و در برقراری حکومت الله هجرت کرده ام و به جبهه حق علیه باطل آمده ام. یقین دارم که پیروزی از آن مستضعفین است بخدا سوگند اگر تکه تکه ام کنند هر تکه ام فریاد می زند خمینی، خمینی و اگر بسوزانند مرا، خاکسترم در هوا طوفانی می شود و کاخ دژخیمان را ویران می کند.

و تو بدان خمینی عزیز تا خون در رگهایمان جریان دارد رهایت نخواهیم کرد و اما منافقان و ضد انقلابیون برگردید. بس است خیانت بس است جنایت بس است برگردید و به دامن پر مهر و محبت امت حزب الله( مادر افتخار کن به پسرت که در راه خدا می جنگد و درود بر تو که مرا چنین بزرگ کردی درود بر خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران)

پیروز باد جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام امت مرگ بر آمریکا مرگ بر شوروی مرگ بر همه دشمنان اسلام

برادر شما ولی الله عابدین پور.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا