پایکوبی و آواز‌خوانی دختران و پسران در همایش انتخاباتی یکی از کاندیداها!

فرمانده سپاه استان همدان در واکنش به دیدار پرحاشیه روحانی در همدان گفت: آقای روحانی ‌در همدان دل خانواده شهدا را به درد آوردید؟‌چرا در شوی تبلیغاتی شما دختران و پسران پایکوبی و آواز‌خوانی می‌کردند؟

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین مباحث کشور ما است که استکبار جهانی توطئه‌هایی برای این امر اندیشیده است، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که این برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر محقق نشوند.

ابوحمزه با تشکر از رسانه‌های استان که با دلسوزی برای آگاه‌سازی در انتخابات فعالیت می‌کنند گفت: چند توصیه برادرانه برای رسانه‌های استان دارم نخست اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان امام المسلمین نخستین و مهم‌ترین اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها وظیفه دارند تا سخنان رهبری را مورد توجه قرار داده، تبیین کرده و به مردم برسانند، بیان کرد: رسانه‌ها باید به مواردی که غیرقانونی انجام می‌شود حساس باشند و از تعارف و مماشات بپرهیزند.

ابوحمزه با اشاره به دیدار مردم روحانی در روز دوشنبه در سالن ابن سینای همدان در شأن دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان نبود اعلام کرد: متأسفانه آن مراسم استقبال در شان استان همدان نبود چرا که شعارهای ساختارشکنانه‌ای در این مراسم مطرح شد.

وی بیان کرد: کجای این دیدار قانونی بود و چرا آموزش و پرورش استان همدان به عنوان یک دستگاه دولتی تعداد زیادی از دانش‌آموزان و معلمان را جمع و به سالن آورد.

فرمانده سپاه همدان افزود: اگر این اقدام آموزش و پرورش ضرورت بوده پس برای ۵ کاندیدای دیگر نیز می‌توانید جمعیتی را از آموزش و پرورش بیاورید و اگر نیاورید آن‌زمان توجیه این اقدام شما چیست؟!

ابوحمزه گفت: آیا باید حریم محرم و نامحرم در این دیدار شکسته می‌شد و دختران و پسران جوان را به وسط سالن ورزشی می‌آوردند و شروع به انجام حرکات موزون و پایکوبی و آواز خوانی می‌کردند؟!

وی با طرح این سئوال که آیا این اقدامات توهین به عفت و حیای عمومی جامعه نیست؟ اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه ۸۸ جزء خطوط قرمز نظام است پس آیا خطوط قرمز نظام باید در این محفل شکسته می‌شد!

فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: فتنه ۸۸ خط قرمز انقلابی است چرا که در آن فتنه شعاری نظیر”انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است”مطرح شد و آن افراد امروز ممنوع التصویر هستند و در این جا این اقدام در برنامه روحانی در همدان جای تعجب دارد که آیا باید سران فتنه را تطهیر کنیم در حالی که خاتمی و کروبی ممنوع التصویر هستند.

وی با گلایه از رسانه‌هایی که سکوت اختیار کردند تصریح کرد: این در حالی است که نتیجه انتخابات از دو حالت خارج نیست نخست اینکه روحانی رأی می‌آورد و یا اینکه رأی نمی‌آورد ولی آیا درست است که به خاطر منافع فرد و جناحی خاص سخن حق کتمان شود و دل خانواده‌های شهدا را به درد آوریم ولی ما در سپاه معترض می‌شویم چرا که فریادمان بلند است و سکوت را جایز نمی‌دانیم.

ابوحمزه با بیان اینکه اگر کسی خلاف مقررات عمل کند سپاه قانونا وارد عمل می‌شود افزود: روحانی در همدان اعلام کرد که من اینها را می شناسم و این افراد می خواستند در پیاده روها دیوار بکشند و در نهاد خود نیز تفکیک جنسیتی دارد در حالی که اکنون تعداد زیادی از اداره‌ها تفکیک را در نهاد خود دارند از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و غیره و این تنها مختص به سپاه نیست.

ابوحمزه بااشاره به اینکه مردم نسبت به سکوت رسانه‌ها گلایه مند هستند عنوان کرد: این حرکات و سکنات لطمه‌ای بزرگ برای استان همدان و کشور است و اگر عده‌ای معتقدند که با این شعارهای می‌توانند کمکی کنند سخت در اشتباه هستند که این امر جای تأمل دارد که چرا مسئولان اجازه دادند که چنین شعارهایی در آن مراسم گفته شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا