باز هم حمایت از روحانی تکذیب شد!

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد و دبیر بنیاد هابیلیان(فرزندان شهدای ترور کشور) در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گنجانده شدن نام خانواده شهید هاشمی نژاد در لیست حامیان روحانی با تکذیب این موضوع گفت: اخیرا با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در فضاهای مجازی مطالبی مطرح شده و عنوان شده است که گروهی از خانواده شهدا از جمله خانواده شهید هاشمی نژاد از کاندیدای مشخصی حمایت کرده‌اند. من ضمن تکذیب این موضوع تأکید می‌کنم مانند بسیاری از خانواده شهدای بزرگان انقلاب، حضور پر شور آحاد ملت شریف ایران در انتخابات برایمان در درجه اول اولویت دارد.

وی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه همیشه ناامید کننده اهداف و اغراض دشمنان بوده و ما ضمن احترام به همه کاندیدای محترم از مردم عزیز و انقلابی و مومن ایران می‌خواهیم با همه وجود در انتخابات شرکت کنند و صحنه انتخابات را مانند همه صحنه‌های دیگر انقلاب پرشور و پررنگ قرار بدهند.

پیش‌تر محمد مهدی همت فرزند سردار شهید محمد ابراهیم همت و علی کشوری فرزند خلبان شهید احمد کشوری نیز حمایت خود از روحانی را تکذیب کرده بودند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا