فضای امنیتی شدید در میدان امام (ره) اصفهان/ همراه داشتن خودکار هم ممنوع است!

حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر در میدان امام (ه) و در جمع هواداران خود سخنرانی می‌کند.

این در حالی است که جمعیت حاضر در میدان امام (ره) در تدابیر امنیتی پیش از ورود گرفتار شده و تا چند دقیقه پیش بانوان پشت گیت‌های ورودی امکان ورود به محل را نداشتند و فقط مردان مورد بازرسی بدنی قرار گرفته و وارد می‌شدند، اما بعد از دقایقی طولانی برای انتظار یک راه برای ورود بانوان باز شد.

بررسی میدانی حاکی از این است که از مقابل عالی‌قاپو تا مسجد شیخ لطف‌الله به‌عنوان جایگاه برای تجمع حاضران انتخاب شده که به وسیله داربست از بخش‌های دیگر میدان جداسازی شده است.

افراد برای ورود از گیت‌های تعیین شده عبور کرده و مورد بازرسی قرار می‌گیرند. پاوربانک، عطر، ادکلن، کیف و حتی خودکار اجازه عبور از گیت را ندارد.

جمعیت حاضر برای ورود به محل اجتماع مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرند، همچنین برای ورود به محل فقط عکس حسن روحانی مجاز به ورود است و عکس سایر کاندیداها از مردم گرفته می‌شود.

در میان جمعیت زمزمه‌هایی مبنی بر دلخوری بابت حضور کمرنگ هواداران روحانی دیده شنیده می‌شود. ۳۰ دقیقه تا شروع سخنرانی روحانی در میدان امام (ره) زمان باقی است./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا