در تجمع حماسی بسیجیان فریدونکنار

بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر،همایش حماسه مقاومت و پایداری در فریدونکنار از سوی سپاه ناحیه شهرستان و با حضور بسیجیان حوزه های محلات، حوزه خواهران، حوزه های اقشاری و روحانیت در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد.

DSCN2792

در این مراسم که با شور و شوق وصف ناشدنی بسیجیان از حوزه های مختلف برگزار شد سرهنگ مجید نصیرپور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه کربلا، علی قاسمی فرماندار، سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه، حجت الاسلام نجار فیروزجایی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
به گزارش بصیر، طنین انداز شدن  شعار هایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما جان نثار رهبریم فدائیان رهبریم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، الله اکبر جانم فدای رهبر و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است در مصلی قدس فریدونکنار حال و هوایی حماسی به این مراسم داده بود.

در این مراسم مسئول حفاظت اطلاعات سپاه کربلا مازندران ضمن تشریح خصوصیات و ویژگی های بسیج،اظهار داشت: به فرموده امام بسیج مدرسه عشق است و دانش آموزان این مدرسه ویژگی های خاصی دارند.

مجید نصیر پور با بیان اینکه بسیج همواره به آینده امیدوار است و هرکسی که در این طیف قرار دارد مایوس نیست، تصریح کرد: در این مدرسه تفکرات و عقیده های غیر شرعی بروز و ظهور ندارد و دوستی ها در این مدرسه پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: گذشت و ایثار در بین بسیجیان مثال زدنی است و ما شاهد فداکاری های زیادی در این گروه هستیم.

نصیرپور ادامه داد: در این مدرسه بسیاری از افراد از لحاظ اخلاقی رشد می کنند و فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر رواج دارد، کار به صورت گروهی دنبال می شود تا به هدف و غایت متعالی خود برسند.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه بی عدالتی و تبعیض در بسیج جایی ندارد، اظهار داشت: رازداری در این گروه در حد بالایی قرار دارد و به دنبال تخریب یکدیگر نیستند، تظاهر و فعالیت غیردینی مشاهده نمی شود و خیانت، پنهان کاری، جاسوسی و خرابکاری در بین این گروه جای ندارد.

نصیرپور با اشاره به اینکه حضور در این مراسم معنی دار است، اذعان داشت: با حضور شما در این همایش ها مکر و توطئه دشمنان خارجی و داخلی خنثی می شود و آنها را مایوس می کند اما برای دوستان و محبان دین و ولایت امیدآفرین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید هوشیار باشیم، گفت: دشمن شناسی اولین وظیفه یک بسیجی است و این امر موجب می شود تا از آسیب های آنان در امان باشیم.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه کربلا مازندراناظهار داشت: باید خلاهای انقلاب را در بسیج شناسایی کنیم و برای رفع نقاط ضعف گام برداریم، عملیات روانی دشمن را بشناسیم و بصیر باشیم و معرفت بسیجی یعنی اندیشه و اعتقاد بسیجی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا