سه تیمی که قهرمانی را از بارسا گرفته اند

بارسا در زمین ۸ تیم بالای جدول لالیگا موفق به کسب ۵ برد و دو تساوی شده است. پیروزی در زمین رئال، بیلبائو، اتلتیکو، والنسیا و سویا؛ همچنین تساوی در زمین سوسیداد و ویارئال. عجیب اینکه بارسا در زمین تیم های متوسطی چون سلتا، مالاگا و لاکرونیا شکست خورده است.

بدون شک ۹ امتیازی که بارسا در این سه بازی از دست داد، نقش چشمگیری در از دست رفتن احتمالی قهرمانی این تیم دارند.
بارسا زمانی در خانه مالاگا شکست خورد که رئال در زمین خود برابر اتلتیکو متوقف شده بود و بهترین شانس برای رسیدن به صدر جدول را داشت.
یک نکته جالب اینجاست که در سه فصلی که انریکه به عنوان مربی بارسا مشغول کار است، آبی اناری ها ۱۹ امتیاز برابر دو تیم سلتا و مالاگا از دست داده اند(۹ برابر سلتا و ۱۰ برابر مالاگا). این دو تیم در واقع به سردردهای انریکه در لالیگا بدل شده اند.
بارسا در فصل ۲۰۱۴-۱۵، در نوکمپ به سلتا ۱-۰ باخت ولی در بازی برگشت این تیم را به زحمت ۱-۰ مغلوب کرد. همان فصل بارسا در زمین مالاگا مساوی کرد و در نوکمپ ۱-۰ مغلوب این تیم شد.
فصل ۲۰۱۵-۱۶، بارسا بازهم در زمین سلتا شکست خورد(۴-۱) اما توانست مالاگا را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست دهد.
امسال نیز بارسا در زمین سلتا ۴-۳ شکست خورد و در دو بازی برابر مالاگا نتوانست بیشتر از یک امتیاز کسب کند. تساوی بدون گل در نوکمپ و شکست ۲-۰ در لاروسالدا.
همین دو تیم حریفان رئال در روزهای آتی هستند. کهکشانی ها در صورت کسب تنها ۴ امتیاز از این دو بازی، قهرمانی خود را مسجل خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا