مدیرکل بهزیستی مازندران:

سامانه خدمات حمایتی مددجویان بهزیستی در مازندران راه‌اندازی شد

بصیر، سید سعید آرام طی گفت‌وگویی در بابلسر اظهار کرد: به دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که از ابتدای امسال صورت گرفته و میزان دریافتی این دستگاه حمایتی ۳٫۵ برابر افزایش یافته، سامانه‌ای از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد و خانواده‌هایی که براساس مصوبات برنامه ششم توسعه میزان درآمد آنان کمتر از میزان برآورد شده باشد می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: بعد از بررسی ثبت‌نام این خانواده‌ها در صورتی که از طرف سازمان بهزیستی شرایط آنان مورد تائید قرار بگیرد در خصوص برقراری مستمری برای این افراد اقدام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: علاوه بر افرادی که اکنون از سازمان بهزیستی و کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند خانواده‌هایی که از لحاظ وضعیت اقتصادی شرایط مناسبی ندارند و براساس شاخصه‌های برنامه ششم توسعه درآمدشان کمتر از حد تعیین شده باشد می‌توانند از این مستمری بهره‌مند شوند.

آرام تاکید کرد: برقراری مستمری نیازمند ثبت‌نام در سامانه و تائید پس از بررسی‌های لازم بوده و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر جهت نام‌نویسی می‌توانند به سامانه www.samanehrefah.ir مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از خانواده‌های کم درآمد است و با احتساب یارانه دریافتی به خانواده‌های یک نفری در ماه، یک میلیون و ۹۳۵ هزار ریال و به خانواده‌های چهار نفره معادل ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار ریال پرداخت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا