عضو هیئت اجرایی فریدونکنار خبر داد

برگزاری کلاس آموزشی مجریان انتخابات در فریدونکنار

بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی مجریان انتخابات در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: نخستین کلاس آموزشی مجریان انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری سال ۹۶ در فریدونکنار برگزار شد.
وی با بیان اینکه تمامی مجریان باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات رقم بخورد، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام در جهان می‌شود.
عضو هیئت اجرایی فریدونکنار با اشاره به اینکه باید با همدلی و همراهی وضعیت خوبی را به صورت قانونی برای اجرای انتخابات مهیا کرد، گفت: مردم برگزار کننده اصلی این انتخابات هستند و نباید در این حماسه ملی امتیازی به گروه و یا جناحی خاص داد.
فرجی با تاکید بر اینکه آموزش و اشراف به قوانین روند برگزاری انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهار کرد: اشراف و مطالعه قانون از وظایف هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار است و فهم درست قانون بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این کلاس آموزشی فرماندار، بخشداران مرکزی و دهفری، هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، هیئت نظارت بر شورای شهر و روستا، هیئت‌های اجرایی شهر فریدونکنار، بخش مرکزی و دهفری، نمایندگان فرماندار و هیئت اجرایی شعب حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا