فرمانده دریابانی استان مازندران مطرح کرد

انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامي در مقابل هجمه‌هاي دشمنان است

سردار هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: برگزاري انتخابات براي امنيت، توسعه و اقتصاد پيشرفت هر کشور ضروري است چراکه انتخابات ضامن حفظ و اقتدار نظام اسلامي در مقابل هجمه‌هاي دشمنان است.
وی با بيان اينکه کشورهایي که انتخابات ندارند در داخل کشورشان نيز محکوم و با مشکلات متعددی روبرو هستند، خاطرنشان کرد: ايران اسلامي با توجه به برگزاری انتخابات، يکي از مهمترين کشورها در عرصه دموکراسي است.
فرمانده دریابانی مرزبانی مازندران تصریح کرد: رمز پیروزی و پیشرفت‌ نظام جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌های دشمنان، ایستادگی و بردباری مردم در حراست از آرمان‌های نظام و پیروی از مقام معظم رهبری است.

حسینی افزود: بصیرت و دشمن‌شناسی مردم در سایه رهبری‌ از دیگر عوامل پیشرفت و پیروزی این ملت بزرگ و عبور از بحران‌ها و تحریم‌ها بوده است.
فرمانده دریابانی مازندران با بیان اینکه دشمنان در طول سال‌های اخیر انواع تحریم و آزار را به امت اسلامی ایران تحمیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به تمام تهدیدها و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اما این کشور با تمام قدرت در حال حرکت بوده و تاکنون در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است، تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و در حال حاضر با رهبری به هویت واقعی خود دست یافت و هیچ‌گاه زیر یوغ دشمنان به خصوص آمریکا این شیطان بزرگ نرفته و نخواهد رفت.
حسینی تاکید کرد: ملت ایران استوارتر از همیشه پای شجره ولایت فقیه ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد دشمنان از خط قرمز نظام عبور کنند.
وی با توصيه به ملت شریف ایران همچنین دریابانان استان مازندران براي مشارکت حداکثري در انتخابات پیش رو تاکيد کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات باعث حفظ و اقتدار نظام، تثبيت انقلاب و پيشرفت در عرصه هاي سياسي و اقتصادي مي شود.
حسینی با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تصريح کرد : روشنگري در فضاي سياسي و اجتماعي کشور به طوري است که مردم مي توانند با در نظر گرفتن معيارهاي اصلي يک کانديد اصلح،‌ افراد برتر و شايسته را انتخاب نمايند تا آينده جامعه در مسيري روشن پيش برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا