تشییع پیکر ۲ شهید ناجا +عکس

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای نیروی انتظامی در اهواز اظهار کرد: این دو مامور، در سنگر امنیت و دفاع از مردم، نظام و انقلاب در نیروی انتظامی به شهادت نائل آمدند و به همه همکاران، فرماندهی انتظامی خوزستان و خانواده آنها تبریک و تسلیت می گوییم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با اشاره به اینکه وجود مقدس امام زمان (عج) صاحب عزای اصلی این مراسم است، گفت: این بزرگوار صاحب اصلی عزا و در مرحله دوم خانواده های آنها صاحب عزا هستند.

آیت الله جزایری عنوان کرد: تسلیت همراه با تبریک می گوییم چون شهادت در راه خدا «جهاد فی سبیل الله» افتخاری است که همه دعای استفاده از این نعمت و افتخار را دارند. اگر مرگ، شهادت در راه خدا باشد در واقع تاجی است که خداوند بر سر انسان ها گذاشته است؛ در دعای ماه رمضان هم آمده که انسان ها درخواست دریافت درجه شهادت را دارند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: داعشی های خبیث حیواناتی درنده به صورت انسان و در واقع خونخوار و آدمکش هستند؛ مفتخر هستیم که باید محکم بر سر آنها زده و برای ملت خود امنیت به وجود بیاوریم.

آیت الله جزایری با اشاره به اینکه امروز ایران جزیره امنی است، بیان کرد: امروز سرتاسر جهان، کشورهای بسیاری در آتش نا امنی مشتعل است. این تروریست ها دشمنان خدا و پیامبر (ص) هستند و امیدوارم بتوانیم انتقام خون این شهیدان را بگیریم. امروز از همین تریبون اعلام می کنیم که همه یکی هستیم و به لطف خدا انتقام خون شهیدان را قطعا از دشمنان اسلام می گیریم.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: درسی فراموش نشدنی به دشمنان اسلام خواهیم داد. با هرکسی که با اسلام در صلح باشد دوستیم و هرکسی با اسلام دشمن باشد تا آخرین قطره خون سرجنگ داریم.

وی با اشاره به اینکه از این کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است تا آخرین قطره خون خود دفاع می کنیم، گفت: این تروریست ها همه جا منفور هستند و در هیچ کجای ایران جایی ندارند. این افرادی که به راه خود یعنی راه ظلم، کفر، امپریالیسم و صهیونیست ادامه بدهند، پس با آنها باید دشمنی کنیم.

آیت الله جزایری تصریح کرد: در کنار جنازه غرق به خون این شهدا تعهد می کنیم تا ادامه راه آنها از پای ننشسته و انتقام آنها را از دشمنان اسلام بگیریم و به اسلام و جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: این افرا خبیث دزدانه وارد منطقه خلوتی شدند که راحت بتوانند فرار کنند برای اینکه آنها خائن هستند و افراد خائن به دنبال فرار هستند.

ستواندوم «علی بخش حسنوند» و استوار دوم «عزیزاله بهمنی» بامداد ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۶ در حمله مسلحانه افراد ناشناس در شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا