ارتباط مخفی ایران با کره شمالی/ ترامپ وارد عمل شود

پایگاه آمریکایی “الگماینر” (Algemeiner) با انتشار گزارشی به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی پرداخته و از دولت ترامپ و سازمان ملل خواسته است که در این رابطه با ایران برخورد کرده و کشورمان را تحریم نمایند!

در این گزارش آمده است:
«تحلیلگران و متخصصان می گویند پس از آزمایشات هسته ای اخیر کره شمالی، سازمان ملل باید ایرانی هایی که با برنامه موشک های بالستیک پیونگ یانگ تعامل دارند را تحریم نماید.

آزمایش موشکی روز یکشنبه پیونگ یانگ، همکاری های موشکی کره شمالی با ایران را برجسته می سازد و سازمان ملل باید در این راستا تحریم هایی را علیه تهران وضع نماید.

شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۱۶، پس از انجام یک آزمایش هسته ای توسط کره شمالی، هرگونه تجارت تسلیحاتی با این کشور را به روشنی ممنوع ساخته و این به معنای آن است که نهادها و اشخاص ایرانی که در حال حاضر تحت تحریم های آمریکایی قرار دارند می توانند با تحریم های بیشتری از سوی سازمان ملل مواجه شوند.

در حالی که همکاری های ایران و کره شمالی در زمینه موشک های بالستیک موجب نگرانی دولت آمریکا است، باید پیگیری لازم برای اعمال تحریم هایی در این رابطه از سوی سازمان ملل بر ایران صورت پذیرد. یکی از راه هایی که می توان برنامه موشکی ایران را هدف گرفت، از طریق اعمال تحریم بر نهادها و اشخاص ایرانی است که با کره شمالی ارتباط دارند.

در حال حاضر یکی از اولویت های دولت ترامپ باید پرداختن به هر گونه همکاری هسته ای میان ایران و کره شمالی باشد.»/ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا