مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران

خاورمیانه بدون نظر ایران برای آمریکا جهنم سوزان است

به گزارش بصیر، حجت الاسلام والمسلمین  مختار نظری در تجمع عظیم امروز بسیجیان در میاندرود گفت : بسیجی در پی حق و حقیقت است و بر مبنای شناخت و معرفت موضع می گیرد .

نظری بیان داشت: بسیجی مواضع همه جناح ها را شناسایی می کند و اگر مواضع اشخاص و جناح با سخنان رهبری تطبیق داشت در کنارش خواهد ایستاد و اگر با مواضع رهبری سازگاری نداشت مقابلش خواهند ایستاد.

وی تاکید کرد : شخصیت ها تا آنجا که هماهنگ و همراه با سخنان رهبری باشند مورد احترام هستند و فرقی نمی کند اشخاص تا چه اندازه بزرگ باشند.

نظری ادامه داد: در صدر اسلام از طلحه و زبیر بالاتر نداشتیم که پیامبر(ص) آنها را از اهل بیت(ع) دانست اما زمانی که با امام جامعه خود زاویه پیدا کردند مورد نفرین قرار گرفتند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان خاطر نشان کرد : نگویید فلانی سال های سال برای نظام زحمت کشید پس باید هم مواضع آنها را تائید کنیم و هم مواضع رهبری را که این نوع موضع گیری از سوی بسیجیان با معرفت قابل قبول نیست و مواضع افراد و شخصیت ها باید مطابق نظر رهبری باشد.

این مسئول افزود : بسیجی کسی است که با بصیرت وارد صحنه می شود و از زخم زبان ها هراسی ندارد .

نظری با اشاره به اینکه آمریکا از اول انقلاب تا به امروز ۲۱ بار از تحریم ها استفاده کرد ، گفت :آنها قصد داشتند نارضایتی عمومی ایجاد کنند و مردم ما را علیه نظام تحریک کنند اما  آنها هنوز هم ملت بسیجی ما را نشناختند .

وی اضافه کرد : ملت ما پیرو منطق همان امامی است که در روز عاشورا با تحمل سخت ترین اتفاقات ایمان و اعتقادات خود را نادیده نگرفت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان به مواضع مشترک وزرای خارجه انگلیس و آمریکا که مدعی شدند فشار و تحریم ها ایران را به پای میز مذاکره کشاند اشاره و تصریح کرد : حرف های آنها برای مردم ما رنگی ندارد و آنها  بخاطر این پای میز مذاکره آمدند که بعد از سال ها متوجه شدند اگر نظر ایران در منطقه نباشد خاورمیانه برای آنها جهنمی سوزان خواهد بود.

نظری تصریح کرد : ما مطمئن هستیم آنها به خواسته های ما عمل نمی کنند چراکه سران استکبار کاری نمی کنند که منافع رژیم جعلی اسرائیل به خطر بیفتد .

این مسئول با بیان اینکه ما امروز همچون بسیجیان دهه ۶۰ ایستاده ایم ، خاطرنشان کرد : ما بسیجی هایی هستیم که در آن زمان شاید نبودیم اما امروز پشت سر رهبری خواهیم ایستاد و نه یک قدم عقب تر و نه یک قدم جلوتر و با صدای رسا فریاد می زنیم که ما اهل کوفه نیستیم  علی تنها بماند .

وی در پایان تاکید کرد : بسیجی تا پای جان با امامش و در کنارش خواهد ایستاد و به جا و به موقع از موضع امامش همچون فتنه سال ۸۸٫٫ دفاع می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا