رقابت های انتخاباتی در ایران به مرحله حساسی رسیده است

روزنامه الرای با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت : با نزدیک شدن به روز حساس انتخابات تحولات پی در پی در زمینه آرایش سیاسی گروه های رقیب در حال روشن شدن است و تغییرات ملموسی در این زمینه اعمال می شود.
الرای با اشاره به برگزاری میتینگ های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات که با استقبال گسترده ای از سوی هواداران روبرو می شود نوشت: نامزدهای انتخاباتی هر یک به صورت مستمر برنامه های خود را ارائه می نمایند و مواضعشان را برای جلب رای بیشتر به صورت روشن بیان می کنند.
این روزنامه کویتی نوشت: مهمترین نکته و توقع شهروندان از نامزدهای انتخاباتی عمل به وعده های ارائه شده است و رقبا سعی می کنند با ارائه برنامه های خود به صورت تفصیلی رضایت شهروندان را جلب نمایند.
نشریه الانباء کویت نیز با انتشار گزارشی در زمینه رقابت های حساس انتخاباتی در کشورمان نوشت : با نزدیک شدن به روز رای گیری تعدادی از چهره های سیاسی بارز در ایران مواضع خود را به صورت روشن تری اعلام نموده و هر یک به اعلام حمایت علنی از نامزد مد نظر خود می پردازد.
الانبا نوشت: نکته مهم در تبلیغات نامزدها همواره تاکید آنها بر لزوم وحدت و یکپارچگی همفکران و هم حزبی های خود برای انسجام بیشتر و کسب نتایج دلخواه در انتخابات بوده است و همزمان برنامه های سیاسی حمایت از محرومان نیز به صورت قابل توجهی در رأس اولویت نامزدهای انتخابات قرار دارد.
این نشریه افزود: نامزدهای انتخاباتی همزمان با ادامه تبلیغات بر لزوم وحدت نیروهای سیاسی برای تحقق اهداف انقلاب تاکید کرده اند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا