دستکاری در تعداد حامیان آیت الله رئیسی/ تکرار شعار «آخر هفته» در پایگاه آمریکایی

پایگاه شبکه ان بی سی نیوز در گزارشی به انتخابات ایران پرداخت و نوشت: بازار رقابت در انتخابات ایران به شدت داغ شده است. مردم زیاد در مصلی تهران روز سه شنبه حضور یافتند و شعارهای زیادی را علیه حزب اصلاح طلب سر دادند.

این پایگاه آمریکایی نوشت: جمعیت زیادی در مصلی تهران شعارهایی مبنی بر “بای بای روحانی” و یا “آخر هفته روحانی رفته” سرداده و اینگونه جشن خود را آغاز کردند.

امیدهای مخالفان روحانی هر لحظه بیشتر شده و آنها بر این باورند که در همین جمعه روحانی شکست سختی را خواهد خورد.

همچنین گفتنی است که این پایگاه آمریکایی تعداد جمعیت حاضر در مصلی تهران را تنها ۱۵ هزار نفر اعلام کرد که آمارهای رسمی داخلی بیانگر جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر بوده است.

این منبع آمریکایی افزود: با نگاهی به حضور گسترده روز سه شنبه حامیان رئیسی در تهران، به نظر می رسد که انتخابات ایران به شدت پیچیده شده است. با کنار رفتن قالیباف نیز امیدها برای پیروزی رئیسی افزوده شده و به نظر مردم زیادی برای شرکت در این انتخابات به پای صندوق های رای بیایند.

بسیاری از مردم ایران همچنان از وضعیت اقتصادی خودشان ناراضی هستند و بر این باورند که دولت روحانی نتوانسته است حتی با امضای برجام اوضاع اقتصادی را بهبود بخشد. از طرفی حامیان روحانی بر این باورند که روحانی توانسته است روابط با غرب را بهبود بخشد.

ان بی سی نیوز در ادامه ضمن بیان اینکه ” با کنار کشیدن قالیباف، امید حامیان رئیسی برای شکست روحانی در انتخابات روز جمعه ایران افزایش یافته” می افزاید، با شرایط بوجود آمده در ایران رئیسی به پیروزی نزدیک تر شده است.

این درحالی است که بسیاری از مردم ایران از وعده های عملی نشده رئیس جمهور کنونی به ویژه در عرصه اقتصاد سرخورده هستند و بیکاری و رکود خانواده های زیادی را تحت فشار قرار داده است./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا