شاکری: کناره گیری «قالیباف» آرای «رئیسی» را بالا برد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه با کناره گیری قالیباف آرای رئیسی بالا رفته، گفت: رئیسی پدیده بزرگ انتخابات است.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، با اشاره به کناره گیری قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: آقای قالیباف در زمان مناسب به نفع آقای رئیسی کنار رفت و بیانیه هوشمندانه‌ای هم که از طرف ایشان منتشر شد و همچنین تلاش‌هایی که در این فاصله زمانی برای توجه دادن هواداران به موقعیت حساس انجام داد، باعث شد آرا به سمت آقای رئیسی سوق پیدا کند.

وی ادامه داد: شخصیت کاندیدا در این زمینه بسیار موثر است و آقای قالیباف صریحاً به استقبال آقای رئیسی رفت این جهت در سوق پیدا کردن آرا به سمت آقای رئیسی بسیار تعیین کننده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در نامه ای تقدیری که هم بنده به عنوان دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برای آقای قالیباف داشتم، آوردم که با انصراف کار تمام نشده بلکه باید در این چند روز ایشان تلاش چند برابری داشته باشند و بیشتر با مردم از وضعیت موجود و شخصیت معنوی و مدیریتی آقای رئیسی سخن بگوید.

شاکری با تاکید بر اینکه با کناره گیری آقای قالیباف آرای آقای رئیسی بالا رفته است، گفت: بهتر است یک سرشماری نیز اتفاق بیوفتد، تا بداخلاقی‌هایی فراوانی که در این زمان اتفاق می‌افتد، کم شود.

وی رئیسی را پدیده بزرگ انتخابات عنوان تصریح کرد: هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری به اندازه رئیسی به شهرهای مختلف کشور سفر نکرده‌ و با مردم گفت‌وگو نداشته است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آگاهی مردم نسبت به وضعیت بد موجود، تاکید کرد: روحانی با تمام قوا به صحنه آمده تا بماند اما مردم، مردمی دین مدار هستند و از این وضعیت خسته شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا