اختصاصی بصیرنیوز/همگام با انتخابات(1)

مبارزه با فساد و کمک به محرومان از مصادیق اصلی برای انتخاب اصلح/حضور پرشور مردم فریدونکنار کم‌نظیر است

بصیر، روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ تاریخی بود که تمامی ایرانیان در سراسر جهان منتظر این روز بودند تا با حضوری پرشور مهر تثبیت دیگری بر نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند و در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

مردم فریدونکنار هم همزمان با سراسر کشور از ساعات نخستین آغاز رای گیری به پای صندوق ها رفتند تا در این جشن سیاسی و ملی شریک باشند.

سیدامیرسادات کرمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار کرد: مهمترین اولویت در انتخابات، حضور تمامی مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افراد باید انتخابی اصلح داشته باشند تا رئیس جمهور و اعضای شورای شهر و روستا از بهترین افراد باشند تا بتوانند در مسیر سیاست های جمهوری اسلامی گام بردارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مصداق‌های فرد اصلح اظهار کرد: افرادی که منتخب ملت هستد باید دارای گفتمان برقراری عدالت اجتماعی، مبارزه با رانت خواری و فساد، کمک به محرومان، استکبارستیزی و عامل به قانون باشند.

مهدی جعفری کارشناس روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران پیام های زیادی را به جهان صادر می‌کند اظهار کرد: اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از بیانات رهبری از مهمترین پیام‌های حضور مردم در انتخابات به سراسر جهان است

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و مشارکت مردم ایران در انتخابات وجه تمایزی بین دیگر کشورهای جهان است چراکه در بسیاری از کشورها این مشارکت دیده نمی‌شود.

این کارشناس تصریح کرد: این مشارکت بالا به فرموده رهبری تامین کننده‌ی امنیت کشور است.

نرگس حیدری از شهروندان فریدونکناری که در پای صندوق رای حاضر بود در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: از ساعت‌های ابتدایی صبح حضور پرشوری را در صندوق‌های رای در فریدونکنار شاهد هستیم و این حضور کم نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای تعیین سرنوشت کشور تمامی افراد مسئول هستند و همه وظیفه دارند با انتخاب صحیح، ایران اسلامی را در مسیر چشم انداز اصلی خود یاری کنند.

به گزارش بصیرنیوز، انتخابات جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مردمی به دنیا نشان می دهد که این کشور جایگاه بسیار بالایی در مردم سالاری دینی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا