عبداللهی: اخبار نقل و انتقالات استقلال شایعه است

نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با العین امارات صحبت‌های زیر را انجام داد.

 شرایط استقلال برای بازی با العین چطور است؟

شرایط خوب است و خوشبختانه مصدومان تیم هم برگشتند. البته بازی کردن مصدومان بسته به آمادگی آنها است که کادر فنی آن را تشخیص می‌دهد.

 ظاهراً کادر پزشکی همچنان در تلاش است تا ابراهیمی برسد.

کادر پزشکی در تلاش است اما ابراهیمی به این بازی نمی‌رسد. برنامه‌ریزی به شکلی است که از ابراهیمی در بازی برگشت استفاده کنیم.

 به نظر شما خلاء او حس نمی‌شود؟

بازیکنان استقلال توانایی پر کردن جای یکدیگر را دارند. فرشید باقری این روزها انگیزه مضاعفی دارد و بدون شک او خیلی آماده است. من فکر نمی‌کنم استقلال کم و کاستی داشته باشد اما این را هم باید در نظر بگیریم که تیم حریف تیم بسیار قدر و خطرناکی است و ما فیلم بازی‌های این تیم را تماشا کردیم و مطمئناً کار سختی داریم. عمرعبدالرحمن بازیکنی خطرناک است و البته آنها یک بازیکن عربستانی هم دارند که به تهران نمی‌آید اما در بازی برگشت تیمشان را همراهی خواهد کرد.

حتماً می‌دانید که پرسپولیس به خاطر تخلف تماشاگرانش محروم شد. روی صحبت شما با تماشاگران استقلال چیست؟

من از هواداران استقلال خواهش می‌کنم که در ورزشگاه لیزر و نارنجک نیندازند، منتظر حضور پرشور آنها هستیم ولی اگر آنها لیزر بیندازند قطعاً جریمه خواهیم شد. دفعه پیش آنها لیزر انداختند که ما جریمه شدیم و ۵۰ هزار دلار باید پرداخت کنیم. حالا هم از آنها می‌خواهم کاری نکنند که تیم محبوب خودشان دچار مشکل شود.

ظاهراً بازیکنان تصمیم گرفته‌اند بعد از برد مقابل العین به منزل پورحیدری بروند.

قرار بود وقتی که بازی‌ها تمام شد این کار را انجام دهند. الان همه فکر و ذکر تیم بازی با العین است و هیچ بازیکنی هم جذب نکردیم و هر حرف و حدیثی می‌شنوید شایعه است.

 مگر می‌شود همه چیز شایعه باشد؟ این روزها شایعه قرارداد بستن مرتضی تبریزی و حسن بیت‌سعید با استقلال در همه جا پیچیده.

این ها همه شایعه است!من اگر ۱۰ بار دیگر هم بگویم همه فکر کادر فنی بازی با العین است شما باور نمی‌کنید.یکسری بازیکن مد نظر باشگاه هست ولی هیچ اقدامی نشده است. من نمی‌گویم باشگاه بازیکنی را مدنظر ندارد اما همه اینها حدس و گمان است. منصوریان هم خودش اعلام کرده که فقط ۳ بازیکن می‌خواهد. هر روز نام یک بازیکن مطرح می‌شود. بازی با العین که تمام شد باشگاه نام بازیکنانی که می‌خواهد را اعلام می‌کند.

یعنی شما مذاکره با ساسان انصاری، مرتضی تبریزی، شهباززاده و … را تائید نمی‌کنید؟

هیچ اتفاقی در مورد نقل و انتقالات نیفتاده است.اولویت اول باشگاه استقلال تمدید قرارداد بازیکنان خودمان است و بعد مذاکره با بازیکنان. به هواداران استقلال هم می‌گویم نگران نباشند ولی این طبیعی است که تمام فکر و ذکر ما بازی روز دوشنبه باشد. به این شایعاتی هم که به راه افتاده توجهی نکنند، هر وقت مذاکرات باشگاه با بازیکنان نهایی و منجر به عقد قرارداد شد اعلام می‌کنیم تا آنها هم در جریان قرار بگیرند.

حضور عنایتی را چطور؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا